قیمت یونولیت سقفی به چه عواملی وابسته است؟

قیمت یونولیت سقفی به چه عواملی وابسته است؟

قیمت یونولیت سقفی – اطلاع از قیمت یونولیت سقفی، پیش از خرید انبوه یا خرید جزئی آن اولویت بسیاری از مشتریان به حساب می آید. فوم سقفی یکی از پر استفاده ترین محصولات از گروه یونولیت ها یا فوم ها به حساب می آید، چرا که در ساختمان سازی برای عایق کاری و ایجاد استحکام در بنا از آن به کرات استفاده می شود. اگر در زمینه ی ساخت و عایق سازی ساختمان ها فعالیت دارید، می توانید به رکسانا فوم و قیمت های مناسب آن اعتماد کنید. تاثیر یونولیت سقفی در عایق سازی سقف، کف ساختمان ها، افزایش مقاومت بناها و حتی ایجاد عایق در دیوار، بسیار شبیه به یک معجزه است. اگر به فکر افزایش مقاومت ساختمانی (که در حال ساخت است) هستید و قصد دارید آرامش خاطر ساکنان را فراهم کنید می توانید روی یونولیت سقفی دست بگذارید. این محصولات علاوه بر سبک بودن و داشتن مقاومت بالا می توانند تا سالهای سال در برابر عوامل محیطی مضر مانند رطوبت، نفوذ آب و سایر مایعات، گرما و حتی آتش و حرارت زیاد پایدار عمل کنند.

قیمت یونولیت سقفی به چه عواملی وابسته است؟
قیمت یونولیت سقفی

چه نیازی به استعلام لحظه ای قیمت یونولیت سقفی است؟

آکاسیف یا پلاستوفوم نام های دیگر یونولیت در ایران به شمار می آیند. در برخی کشور های دیگر این گروه از محصولات را با عنوان ِاستایروفوم می شناسند. منظور از واژه فوم در تک تک کلمات و اصطلاحاتی که در این کلمات به کار رفته است، همان یونولیت است؛ یک عایق سفید و یکدست برای کلیه ی کاربرد های ممکن و غیر ممکن! این محصول طی یک فرایند پتروشیمی به دست می آید. در نهایت، شما با ورقی کاملا ضخیم اما بسیار سبک مواجه هستید چون 95 درصد آن را هوا پر کرده است. ورق های مخصوص عایق سقف یا یونولیت سقفی دارای وزن های مختلف هستند. هر چه وزن آنها بیشتر شود، قیمت یونولیت سقفی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. قیمت یونولیت سقفی بر اساس معیار ها و فاکتور های مختلفی سنجیده می شود که شامل ارزش افزوده، مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، اندازه و ابعاد محصول و هزینه های نگهداری، انبارداری و حجم محصول می باشد.

با توجه به این معیار ها برای تعیین قیمت یونولیت سقفی، مهم ترین فاکتوری که (در شرکت رکسانا فوم) تعیین کننده است، کیفیت ِتولید آنها است. ما در رکسانا فوم در تلاش هستیم تا هریک از محصولات تولیدی خود را در تنوع و با قیمت مناسب به دست مشتری برسانیم. لازم به ذکر است که شما امکان سفارشی سازی و ثبت درخواست خود برای تولید یونولیت سقفی با ویژگی های خاص و متمایز با محصولات ما را خواهید داشت.

قیمت یونولیت سقفی به چه عواملی وابسته است؟
یونولیت سقفی

آیا ضخامت فوم ها روی قیمت یونولیت سقفی موثر است؟

در اینجا قصد داریم تک تک فاکتور هایی که بر روی قیمت یونولیت سقفی تاثیر می گذارند را زیر ذره بین برده و در مورد آنها توضیحاتی به شما مشتری عزیز ارائه نماییم تا درک بهتری از هزینه ای که باید پرداخت نمایید، به دست آورید. ضخامت، یکی از مهم ترین فاکتور های تعیین کننده قیمت یونولیت است. 

این نکته بسیار حائز اهمیت است که بدانید ضخامت های مختلف ِمربوط به یونولیت های سقفی چه کاربردی دارند. به طور طبیعی، هر چقدر ضخامت یونولیت های سقفی بیشتر باشد، مقاومت آنها در برابر عوامل خارجی بیشتر خواهد بود و در کنار آن، عمر بیشتری نیز خواهند داشت. همچنین شما می توانید مطمئن باشید که یونولیت ها خاصیت عایق سازی بیشتری خواهند داشت و شما را از بابت احتمال عبور صدا و حرارت آسوده خاطر نگه خواهند داشت. 

با افزایش ضخامت ِاین گروه از محصولات، شما شاهد اندکی افزایش قیمت خواهید بود. چرا که ضخامت به طور طبیعی بر روی وزن محصول اثر مستقیم می گذارد. البته (همانطور که می دانید)، استفاده از یونولیت سقفی ِبسیار ضخیم به این معنی نیست که بتوان از آن به طور دلخواه در سقف، کف یا دیواره های یک بنا استفاده کرد؛ کاربرد هر یونولیت به محل و موقعیتی که قصد استفاده از آن داریم، وابسته است. شما می توانید پس از تماس با رکسانا فوم، اقدام به سفارش غیر حضوری فوم یا ورق یونولیت برای سقف و دیوار های ساختمان خود کنید و مشاوره دریافت نمایید.

قیمت یونولیت سقفی به چه عواملی وابسته است؟
یونولیت

آیا ابعاد و اندازه فوم ها روی قیمت یونولیت سقفی موثر است؟

یکی دیگر از فاکتور های تعیین کننده ی قیمت یونولیت سقفی، ابعاد آن است. ابعاد یونولیت ها متغیر است و اگر برای سفارش یک یا چند یونولیت با ابعاد سفارشی قصد خرید دارید، می توانید سفارش خود را به ما در رکسانا فوم ارجاع دهید. 

به طور معمول ابعاد در دسترس برای یونولیت های سقفی با یکدیگر متفاوت است و افزایش مساحتِ آن، می تواند روی قیمت یونولیت سقفی تاثیر مستقیم داشته باشد. یونولیت هایی با ابعاد بیشتر، ضخیم تر و تعداد بیشتر قیمت بالاتری نسبت به یونولیت های نازک تر، ابعاد کوچکتر و با تعداد کمتر خواهند داشت؛ البته به دلیل اینکه قیمت یونولیت سقفی همیشه پایین و بسیار کم است، تفاوت قیمت ها (حتی با محاسبه ارزش افزوده نیز) ناچیز خواهد بود. 

بنابراین شما هزینه گزافی را بابت قیمت یونولیت سقفی نخواهید پرداخت. به شما مشتری گرامی توصیه می شود تا پیش از اقدام و تصمیم گیری برای خرید یونولیت سقفی، حتما با شماره های درج شده جهت تماس با رکسانا فوم اقدام نمایید. ما به طور به روز و دقیق، قیمت یونولیت سقفی را به شما ارائه خواهیم کرد و در صورتی که سوالاتی من باب خرید و شرایط فروش یونولیت های سقفی داشته باشید، به شما مشتری گرامی مشاوره های لازم را ارائه خواهیم داد. شما می توانید بدون محدودیت و از طریق تماس تلفنی یا با بررسی محصولات ما در سایت رکسانا فوم، برای نهایی کردن خرید خود تجزیه و تحلیل های لازم را انجام دهید. عدم درج قیمت یونولیت سقفی در سایت رکسانا فوم نیز به همین دلیل است؛ ارائه قیمت به روز بازار و به همراه تخفیف های ویژه به شما بهتر کمک خواهد کرد تا برای خریدی آگاهانه تصمیم ِجدی اتخاذ  نمایید. همچنین می توانید پس از کسب اطلاعات در مورد قیمت یونولیت سقفی تولید شده توسط رکسانا فوم، آن را با مراکز پخش و تولید ِمشابه ما مقایسه کنید.

قیمت یونولیت سقفی به چه عواملی وابسته است؟
فوم

کدام یونولیت سقفی و با چه قیمتی برای من مناسب است؟

شما به عنوان مشتری، در وهله اول باید به جای قیمت، کاربرد یونولیت سقفی را برای بنا یا سازه ی مورد نظر خود در اولویت قرار دهید. پس از آن می توان با تخمین قیمت یونولیت سقفی براساس تعداد فوم ها یا یونولیت (هایی که می بایست در آن ساختمان یا سازه به کار ببرید)، هزینه ی نهایی که می بایست برای عایق سازی و ایمن سازی ِآن بپردازید را به دست آورید. 

در برخی موارد استفاده از یونولیت سقفی صرفا برای کار گذاشتن در دیوار های یک ساختمان، تنها هدف مشتری است. در مثالی دیگر می توان مشتریانی را در نظر گرفت که برای خرید یونولیت سقفی جهت کار گذاشتن آن در دیوارها و کف و سایر نواحی خاص ساختمان (که احتمال خروج و از دست رفتن انرژی یا عبور راحت صدا و آلودگی صوتی زیاد است) اقدام به درخواست قیمت یونولیت سقفی می کنند. در مثال دیگری نیز می توان مشتریانی را تصور کرد که کاربری محدودی برای خرید یونولیت در نظر دارند و تنها چند عدد محدود از این فوم ها را خریداری خواهند کرد. 

بسیاری مثال های دیگر نیز وجود دارند، که می توان آنها را برای تعیین و تخمین قیمت یونولیت سقف، ملاک قرار داد. کاملاً بدیهی است که مشتری ِ مورد نظر در مثال دوم برای خرید این مدل از یونولیت ها باید هزینه بیشتری را بپردازد. در عین حال، اگر این مشتری مجبور به استفاده از یونولیت های دارای ابعاد بزرگ و حجیم از نظر ضخامت باشد، باید اندکی بیشتر هزینه کند. 

سایر مشتریانی که مثال های مرتبط با آنها بیان شد نیز، بسته به اینکه سفارش آنها چه شرایط و ویژگی هایی دارد، مجبور به پرداخت هزینه های جداگانه و متفاوتی خواهند بود. با جمع بندی مثال های بیان شده به خوبی می توان به این نکته پی برد، که قیمت یونولیت سقفی و دیواری بر اساس هر سفارش ِخرید متفاوت است و هرگز نمی توان یک قیمت ثابت را برای آنها تعیین کرد.

نکته: با توجه به نوسانات موجود در بازار، حتی این نکته را نیز می توان در نظر گرفت که قیمت یونولیت سقفی در یک هفته یا یک ماه می تواند با ماه یا هفته قبل بسیار متفاوت باشد. بنابراین نمی توان قیمت ثابت و بدون تغییری را به مشتری ارائه نمود. مخصوصا یونولیت های سقفی که محبوبیت و کاربرد همیشگی دارند.

جمع بندی نهایی و پاسخ به چند سوال رایج در مورد قیمت یونولیت سقفی

برای خرید یونولیت سقفی و اطلاع از بهترین قیمت یونولیت سقفی بهتر است حتما از منبع و کارخانه تولید کننده ی آن خرید خود را انجام دهید. رکسانا فوم در امر تولید و فروش فوم و یونولیت های سقفی، دارای سالها تبحر و تجربه است و در ارائه محصولات با کیفیت به شما مشتری گرامی، آماده خدمت.

  • آیا امکان خرید یونولیت سقفی به صورت جزئی و خُرد وجود دارد؟

بله، شما می توانید براساس نیاز خود به ما سفارش دهید.

  • آیا یونولیت سقفی از مواد سمی تولید می شود؟

خیر، حداکثر سازگاری با طبیعت در تولید این محصولات در نظر گرفته شده است.

  • آیا امکان ثبت سفارش خرید یونولیت سقفی با کیفیت کم و قیمت پایین وجود دارد؟

خیر، در رکسانا فوم، کیفیت مهم ترین اولویت ما به حساب می آید.

  • برای ثبت سفارش خرید یونولیت سقفی در رکسانا فوم چه باید کرد؟

شما می توانید در سایت ما از بخش محصولات – یونولیت سقفی را انتخاب کرده و به صفحه مربوط هدایت شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید