قیمت یونولیت – دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت یونولیت در رکسانا فوم

قیمت یونولیت - دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت یونولیت در رکسانا فوم

 

قیمت یونولیت – کیفیت، عامل کلیدی و تعیین کننده قیمت یونولیت است. نباید از ذکر این نکته غافل ماند که یونولیت هایی که بی کیفیت و بدون در نظر گرفتن استاندارد های لازم تولید می شوند، تا چه حد می توانند در زمان استفاده زیان بار عمل کنند؛ شاید گمان کنید کیفیت برای محصولی که 95 درصد آن را هوا تشکیل داده است، موضوعی بسیار مهمی نیست! اما سخت در اشتباه هستید. ما در گروه رکسانا فوم بابت 5 درصد باقی مانده ای که برای آن هزینه می کنید، ارزش قائل هستیم و سعی داریم بهترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت ِممکن به شما ارائه نماییم.

قیمت یونولیت - دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت یونولیت در رکسانا فوم
یونولیت

فوم یونولیت برای کاربرد های گوناگون

کاربرد های یونولیت گوناگون است و بر روی طراحی آنها تاثیر می گذارد؛ به این معنا که اندازه و ابعاد هریک با دیگری متفاوت خواهد بود، و وزن آنها نیز با هم متفاوت است (گرچه همه ی آنها سبک و یکدست هستند). برای برخی یونولیت ها همچنین خواص خاصی تعیین کننده ی کاربردشان خواهد بود. یکی از این خواص درجه یک بودن شان است؛ تمامی مشتریان ِمشتاق برای خرید یونولیت به دنبال یونولیت های درجه یک هستند. 

در رکسانا فوم، یافتن یونولیت درجه یک چندان سخت و دشوار نیست. شما بر روی هر محصولی که دست بگذارید، می توانید به طور قطع آن را یک محصول درجه یک بدانید. استفاده از مواد مناسب و تولید محصولات درجه یک در رکسانا فوم باعث شده است که از قیمت و کیفیت بالایی برخوردار باشند. تولید محصولات درجه دو یا بی کیفیت برای کاهش قیمت یونولیت در رکسانا فوم بی معنا است؛ ما هرگز کیفیت را فدای از بین بردن نام و آوازه برند مجموعه ی خود نخواهیم کرد.

از فوم یونولیت برای کاربرد های مختلف استفاده می شود؛ برخی از آنها با هدف کاربرد بر روی سقف ساختمان ها، برخی دیواری (برای عایق صدا و حرارت) و برخی دیگر برای بسته بندی، و برخی دیگر برای کاربرد های وسیع تر یا کوچک تر استفاده می شوند. 

شناخته شده ترین شکلی که می توان برای فوم یونولیت نام برد، شکل بسته بندی آن است که اغلب مردم با آن سر و کار دارند. با توجه به این حجم از تنوع و گستردگی کاربرد، بسیار دور از ذهن و عجیب است اگر بخواهیم یونولیت بی کیفیت برای قیمت پایین تولید کنیم. یا قیمت یونولیت را به طور غیر عادی افزایش دهیم و تقاضا را در بازار ارتقا دهیم و فرصتی را برای سودجویان ِهمیشه حاضر در صحنه فراهم کنیم. 

رکسانا فوم در تلاش است تا کلیه یونولیت های تولیدی خود را با قیمت معقول، مقطوع و مناسب به دست مصرف کننده برساند. تا به این واسطه هم مشتریان از قیمت یونولیت ِمناسب بهره مند شوند و هم خریدارانی که از آنها اقدام به خرید محصول، خرید خانه، و .. می کنند، مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نباشد؛ به طور طبیعی، افزایش قیمت یا کاهش قیمت یونولیت، بر روی قیمت محصول یا خدماتی که به دست شما به عنوان مصرف کننده ی نهایی می رسد، موثر خواهد بود. 

رکسانا فوم همواره در کنار ارتقا و بهبود کیفیت محصولات خود به تمامی مشتریان خود (مستقیم و غیر مستقیم) ارج نهاده و به دنبال افزایش قیمت یا ارائه هزینه ی گزاف نخواهد بود. شما می توانید محصولات ما را بررسی کرده و با قیمتی که برای خرید آنها به شما ارائه می دهیم، مقایسه نمایید. همچنین می توانید قیمت یونولیت رکسانا فوم را با سایر برند ها مقایسه کنید و فاکتور های اساسی مانند کیفیت و قیمت بهینه را در محصولات ما بیابید.

قیمت یونولیت - دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت یونولیت در رکسانا فوم
یونولیت دیواری

قیمت یونولیت دیواری

یونولیت های دیواری به دلیل اینکه به عنوان عایق های فاقد عمر ِمشخص عمل می کنند، همواره از محبوب ترین عایق ها در دنیا به شمار می آیند. در تمامی ساختمان های در حال ساخت، ساخته شده، یا آن دسته از ساختمان هایی که برای ساخت آنها برنامه ریزی انجام می شود، انتخاب یونولیت دیواری به عنوان عایق حرارتی و عایق صدا به طور قطع، انجام می شود. 

مزایای استفاده از یونولیت ها، آنها را به بهترین گزینه به عنوان یک عایق تبدیل کرده است. درخواست بسیار زیاد و متعدد روزانه برای خرید یونولیت دیواری باعث می شود تا قیمت یونولیت های دیواری نیز بسیار ارزان و مناسب باشند. با توجه به تولید آسان این محصولات، قیمت یونولیت ها نیز بسیار پایین است. برخی یونولیت ها به نوع آن کالا بستگی دارد. در رکسانا فوم، امکان خرید ورق های یونولیت، برای کلیه مشتریان ساکن در سراسر ایران در دسترس است. شما می توانید محصول مورد نظر خود را در سایت رکسانا فوم انتخاب نموده و برای اطلاع از قیمت یونولیت و دریافت مشاوره جهت انتخاب تعداد آنها، با ما تماس حاصل کنید. تلفن های تماس با رکسانا فوم جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت یونولیت دیواری و نحوه خرید در سایت به طور کامل درج شده است. دلیل تاکید بر ایجاد تماس با رکسانا فوم جهت اطلاع از قیمت یونولیت های دیواری به دلیل ارائه به روز قیمت و کسب اطلاعات به صورت مستقیم از کارخانه است.

قیمت یونولیت - دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت یونولیت در رکسانا فوم
یونولیت سقفی

قیمت یونولیت سقفی

قیمت یونولیت سقفی علاوه بر ابعاد و اندازه، به نوع آن نیز وابسته است. در رکسانا فوم یونولیت سقفی، کرومیت سقفی، در ابعاد مختلف در دسترس مشتریان است. تمامی یونولیت های تولیدی در شرکت رکسانا فوم با مواد کره ای کند سوز تولید می شوند و عمر بسیار بالایی دارند. این نوع یونولیت ها با قیمت مناسب ضخامت بالایی دارند و اغلب برای عایق سازی کف به کار می روند. ابعاد این گروه از فوم ها مختلف است و طبق استاندارد های متفاوتی در کارخانه رکسانا فوم به دست می آیند. 

اگر ذهنیت و ایده ای در مورد انتخاب ابعاد مناسب برای یونولیت سقفی ندارید، می توانید از ما مشاوره دریافت کنید. تمامی یونولیت ها من جمله یونولیت های سقفی، خواص عمومی فوم های با کیفیت را به یدک می کشند؛ تمامی آنها در برابر حرارت و رطوبت پایدار هستند و در مقابل آتش و حریق از خود مقاومت بالایی نشان می دهند. مهم ترین ویژگی هایی که فوم یونولیت را به محصولی مناسب برای عایق سقفی تبدیل کرده است، مقاومت آن در برابر کلیه شرایط نامناسب جوی و غیر عادی، به علاوه، پوسیدگی و شکستن ِآسان است. 

در واقع فوم های یونولیت، به دلیل شکل گیری مختلف و گوناگون، ساخت با مواد فشرده و حمل آسان، نسبت به هر عایق دیگری برتری خاص خودشان را دارند. در صورتی که اقدام به خرید یونولیت سقفی از رکسانا فوم نمایید، مشمول تخفیف ویژه و قیمت یونولیت بسیار مناسب خواهید شد.

چه عواملی تعیین کننده قیمت یونولیت هستند؟

قیمت یونولیت به عوامل مختلفی وابسته است و تنها موادی که در ساخت آن به کار می رود، یا کیفیت تولید ِ آن در تعیین یک قیمت مشخص برای آن تعیین کننده نیستند. به جز قیمت مواد اولیه، مواد خام سایر هزینه های جانبی مانند هزینه خط تولید، دستمزد افرادی که در آن کارخانه کار می کنند، هزینه مربوط به محل نگهداری یونولیت ها، هزینه های مربوط به بسته بندی آنها، تاثیر شگرف خواص مکانیکی و فیزیکی فوم ها، هزینه ای که برای مواد خام بسته بندی شده تعیین شده است، هزینه های مربوط به کارخانه تولید کننده و غیره همگی در تعیین قیمت یونولیت های سقفی، دیواری، بسته بندی و … موثر هستند.

قیمت یونولیت - دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت یونولیت در رکسانا فوم
قیمت یونولیت

چرا رکسانا فوم قیمت مقطوع یونولیت را ارائه می کند؟

رکسانا فوم دارای بازار گسترده ای برای فروش یونولیت در سراسر ایران است و مزایای خرید یونولیت از شرکت و کارخانجات رکسانا را می توان متعدد دانست؛ مواردی مانند:

  • دوام و کیفیت بالای محصولات
  • دارای ابعاد و اندازه های مختلف
  • امکان درخواست و ثبت سفارش به صورت غیر حضوری
  • ارسال به مناطق مختلف بدون محدودیت

وجود کلیه ویژگی های مذکور (و هر آنچه از یک فوم مرغوب انتظار دارید) در کلیه محصولات رکسانا فوم، در نظر گرفتن مزایای خرید و تعیین قیمت یونولیت از مرکز تولید، فروش و پخش آن همیشه بهتر از خرید از واسطه است. رکسانا فوم به دلیل تولید و عرضه مستقیم یونولیت بهترین گزینه برای کسانی است که به فکر پرداخت قیمت یونولیت به کمترین میزان ممکن و خرید مستقیم از تولید کننده هستند. تلفن های تماس رکسانا فوم در صفحه نخست سایت ما درج شده است. پیشنهاد می کنیم تا پیش از هرگونه تصمیم گیری و استنتاج با ما تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چت آنلاین
محتوای جدید