آشنایی با یونولیت ورقه ای فشرده ساوه

آشنایی با یونولیت ورقه ای فشرده ساوه

یونولیت ورقه ای فشرده ساوه، یکی از محبوب ترین عضو از گروه محصولات یونولیت به حساب می آید و کاربرد وسیعی دارد. یونولیت های ورقه ای فشرده در هر اندازه و ابعادی، قابل تولید و استفاده هستند. بهترین یونولیت های ورقه ای فشرده، در کارخانه های رکسانا فوم تولید می شود. مطرح کردن چنین ادعایی بی ارتباط با کیفیت و کارایی محصولات ما نیست. اگر در ساوه هستید و قصد خرید یونولیت ورقه ای فشرده ساوه را دارید می توانید با ما در شرکت رکسانا فوم ارتباط بگیرید. بهترین فوم های موجود در این شهرستان توسط رکسانا فوم تولید می شوند. تجمع ِویژگی های مثبتِ بسیاری باعث شده است تا یونولیت ورقه ای فشرده ساوه (محصولی از توسط رکسانا فوم) به بهترین نمونه ی موجود در بازار تبدیل شود. در این مطلب به بررسی این ویژگی ها و چرایی خرید یونولیت ورقه ای فشرده ساوه از رکسانا فوم می پردازیم. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با یونولیت ورقه ای فشرده ساوه
فوم

یونولیت ورقه ای فشرده چیست؟

شما می توانید برای خرید یونولیت ورقه ای فشرده ساوه به رکسانا فوم اعتماد کنید. این محصولات می توانند یک ساختمان را در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرما، صدا و آلودگی های صوتی، آتش و حریق، یخبندان و از دست رفتن استحکام (به مرور زمان) بیمه کنند. شاید کمی دور از انتظار باشد که بتوانید با یونولیت ورقه ای فشرده ساوه برای استحکام و عایق سازی ساختمان یا بنای خود اقدام کنید؛ اما حقیقت دارد. 

ویژگی هایی که در مورد یونولیت ورقه ای فشرده ساوه وجود دارد، آن را نسبت به سایر محصولات عایق کننده ساختمان برتری می دهد. مثلا عایق هایی که بسیار گران هستند و برای خرید تعداد انبوهی از آنها باید هزینه ی بسیار زیادی را بپردازید. علاوه بر این، وزنی که آن عایق ها به ساختمان و بدنه ی آن (به طور مضاعف) وارد می کند نیز مشکل بعدی است. همین دو مشکل به تنهایی کافی است تا شما را منصرف کند که به هر عایقی (ولو حتی کاربردی) اعتماد کنید. اما رکسانا فوم با بیش از ده سال تجربه در زمینه ی تولید یونولیت ورقه ای فشرده ساوه مفتخر است تا به شما اعلام کند، لازم نیست خیلی جستجو کنید؛ یونولیت ها یا فوم های ورقه ای بهترین گزینه برای عایق کردن ساختمان با هزینه کم هستند. موارد کاربرد  یونولیت ورقه ای فشرده ساوه بسیار زیاد است و شما می توانید هر کجا که هستید، به صورت غیر حضوری به ما سفارش دهید. موارد کاربرد یونولیت ورقه ای فشرده ساوه را می توان شامل گزینه های زیر دانست:

  • شما می توانید از فوم ورقه ای فشرده برای سالن های بزرگ و پرسر و صدا استفاده کنید؛ مثل سالن های کنسرت و سالن جلسات بزرگ
  • از این محصولات می توان برای ساختمان هایی که در آنها وسایل صنعتی بزرگ و پر سر و صدا وجود دارد، استفاده کرد.
  • جلوگیری حداکثری از ایجاد لرزش و صدا در سقف ساختمان ها و کف آپارتمان های مسکونی
  • قابل استفاده در اتاق های آموزش مجازی، اتاق های آکوستیک، استودیو هایی که ضبط موسیقی در آنها انجام می شود.
  • قابل استفاده در فضاهای عمومی بزرگ و حتی کوچک
آشنایی با یونولیت ورقه ای فشرده ساوه
رکسانا فوم

ویژگی های محصول یونولیت ورقه ای فشرده ساوه در رکسانا فوم

عایق بودن و مقاوم بودن یونولیت ورقه ای فشرده ساوه (محصولی از رکسانا فوم)، زبانزد خاص و عام است. بسیاری از کسانی که به دنبال عایق هایی مناسب جهت جلوگیری از انتقال صدای محیط هستند، به دنبال یونولیت های فشرده می باشند. یونولیت ورقه ای فشرده ساوه می تواند در بخش های مختلف یک ساختمان مانند دیوار و کف، استفاده شود. با این کار، بیشتر از هشتاد درصد صداهای موجود در محیط، از دیوار ها عبور نخواهند کرد. البته می توان از تعداد ِبیشتری از فوم ها در دیوار ها و کف ِیک آپارتمان استفاده کرد و عبور صوت و حرارت یا برودت را تا حد زیاد، کاهش داد. 

از این محصولات به جز ساختمان ها، در داخل یخچال های بزرگ و صنعتی نیز می توان استفاده کرد. انجام این عایق سازی، مصرف انرژی را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. در نتیجه، ساکنان ساختمان یا صاحبان آن با قبوض برق ِدارایِ ارقام نجومی ناشی از مصرف بی رویه‌ی انرژی مواجه نمی شوند. پایداری، از دیگر ویژگی های یونولیت ورقه ای فشرده ساوه است. به کارگیری تعداد زیادی از این ورق های فشرده در دیوار و کف ساختمان، باعث می شود که عمر بنا بیشتر از ده یا بیست سال، افزایش پیدا کند. و ساختمان مورد نظر بعد از چند سال به هیچ نوع بازسازی نیاز نداشته باشد.

خرید یونولیت ورقه ای فشرده ساوه باید با توجه به شرایط آب و هوایی انجام شود. با توجه به اوج گرفتن سرما در  شهرستان ساوه، (مانند بسیاری از شهر های دیگر در ایران) توصیه کارشناسان بر این است که از فوم ها یا یونولیت های فشرده به تعداد زیاد برای افزایش بازدهی و کاهش هدر رفت انرژی از یک بنا استفاده شود؛ تفاوتی ندارد که کاربری آن ساختمان چه باشد (صنعتی، تجاری، مسکونی و ..)، از یونولیت ورقه ای فشرده ساوه می توان در انواع و اقسام سازه ها و ساختمان ها استفاده کرد و شاهد کاهش مصرف انرژی و افزایش مقاومت آنها، در طولانی مدت بود.

آشنایی با یونولیت ورقه ای فشرده ساوه
خرید یونولیت

خرید یونولیت ورقه ای فشرده ساوه از رکسانا فوم

از جمله مهم‌ترین دلایل خرید یونولیت ورقه ای فشرده ساوه (محصولی از رکسانا فوم) کیفیت و مرغوبیت بالای محصولات ما، ظاهر یک‌دست و بی نقص فوم ها و قیمت مناسب آنها است.

  • تاثیر کیفیت بر روی کارایی یونولیت

از گذشته تا امروز، مرغوبیت و کیفیت بالایِ محصولات رکسانا فوم، از مهم‌ترین عواملی است که مشتریان ثابت ما را به ادامه خرید ِیونولیت و فوم از رکسانا فوم ترغیب می کند. این ویژگی ِمهم، یعنی کیفیت، روی کارایی محصول تاثیرگذار است. درست است که تنها 5 درصد ( یا حتی کمتر) از این محصول وزن ِواقعی دارد و 95 درصد ِآن از هوا تشکیل شده، اما مرغوبیت تولید یونولیت ورقه ای فشرده ساوه در رکسانا فوم، باعث شده است تا عمر استفاده از آن بسیار زیاد باشد. وقتی از محصولی با کیفیت بالا استفاده می کنید و هزینه ی مقرون به صرفه ای را بابت آن می پردازید، می توانید به طور کامل از طول عمر بالای آن اطمینان داشته باشید. به بیان دیگر، عمر بالا و کیفیت چشمگیر یونولیت ها بر روی عمر ساختمان یا سازه ای که از یونولیت ورقه ای فشرده ساوه برای عایق سازی ِآن استفاده می شود، تاثیر گذار خواهد بود.

  • تاثیر کیفیت بر روی عایق بودن یونولیت

اگر در یک ساختمان از یونولیت ورقه ای فشرده ساوه استفاده شود و حرارت بسیار زیاد در نزدیکی آن ساختمان وجود داشته باشد، یا اینکه آن ساختمان خود کاربریِ صنعتی و تجاری داشته باشد و تولید حرارت نسبتا زیاد در آن یک امر عادی به حساب آید، باعث می شود تا نشت انرژی و گرما به بیرون یا از بیرون به داخل ساختمان به صفر برسد. از این نظر، خرید یونولیت ورقه ای فشرده ساوه در رکسانا فوم به شما این اعتماد را خواهد داد که با محصولی مواجه هستید که برای عایق بندی، بی‌نقص عمل می کند.

  • کنترل انرژی از هر نظر

انرژی یا به صورت گرما و یا سرما است. انتقال و از دست رفتن این انرژی می تواند اثر سوء و نامناسبی برای یک ساختمان (با هر نوع کاربری) داشته باشد. یونولیت ورقه ای فشرده ساوه (محصولی از رکسانا فوم) باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی می شود. در واقع یکی از اهداف شرکت ما برای تولید کالاها و محصولات مرغوب، این است که به شما کمک کنیم در کنار ساخت بناهای مختلف، بهره وری آنها را افزایش دهید تا ساکنان آن ساختمان دائما به فکر استفاده از روش های مختلف و گوناگون برای حفظ گرما و سرما داخل محیط نباشند و از سویی دیگر، با هزینه های کلانِ مربوط به مصرف بی رویه انرژی (برق، گاز) مواجه نشوند. بنابراین، اگر برای خرید یونولیت ورقه ای فشرده ساوه در مرحله‌ی عایق بندی ساختمان اقدام کنید، بعد ها با مشکلات بیشتر مواجه نخواهید شد. شما می توانید به سبک بسیاری از ساختمان هایی که در خارج از ایران ساخته می شوند، عایق سازی خود را با ورق های یونولیت فشرده انجام دهید و از دیدن نتایج عایق بندی در ساختمان، شگفت زده شوید.

آشنایی با یونولیت ورقه ای فشرده ساوه
یونولیت ورقه ای

یونولیت ورقه ای فشرده ساوه از کارخانجات رکسانا فوم

با توجه به ویژگی های عنوان شده برای یونولیت ورقه ای فشرده ساوه تولید رکسانا فوم، شکی نخواهد ماند که استفاده از این محصول، در تعداد زیاد یک نیاز ضروری به حساب می آید. با تصور عدم وجود فوم ها یا ورق های یونولیت فشرده در یک سازه یا بنا، تجربه ساختن ساختمان های عایق شده و مقاوم بسیار سخت خواهد شد؛ چرا که بسیاری از انبوه سازان باید به فکر جایگزینی مشابه این محصولات برای عایق سازی باشند و تقریبا سالهای سال است که هیچ نوع جایگزین دیگری برای فوم ها و یونولیت های فشرده پدید نیامده است.

رکسانا فوم با در نظر گرفتن اولویت ها و حساسیت های مشتریان خود، در تلاش است تا نظر شما را نیز به عنوان یک مشتری جدید جلب نماید. ما در شرکت رکسانا فوم به کلیه ی پیچ و خم ها، باید ها و نباید ها، و اولویت های مشتریان مختلف و متعدد وارد هستیم و به خوبی می دانیم که برای تولید و ارسال محصولات یونولیت فشرده به دست همه افراد باید چه پروسه ی زمانبر و حساسی انجام شود. از این رو، به شما توصیه می کنیم برای عایق سازی، ارتقای استحکام ساختمان خود، و همچنین جلوگیری از هدر رفت انرژی در آینده و … با ما در رکسانا فوم تماس بگیرید. آنچه شما لازم دارید، نزد ماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید