یونولیت

فاصله کيش از راه دريا تا جزيره هندورابی 28 کيلومتر ،تا جزيره فارور 55 کيلومتر ،تا جزيره سيری 87 کيلومتر ، تا جزيره ابوموسی 177 کيلومتر ،تا قشم 225 کيلومتر ، تا بندر عباس 300 کيلومتر، تا چابهار 675 تابوشهر 740 کيلومتر و تا دبی 200 کيلومتر فاصله کيش تا تهران از راه هوائی  1052 کيلومتر و از راه زمينی 1600 کيلومتر  فاصله کيش تا اصفهان نيز از راه زمينی 1200 کيلومتر است.

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است، پارک‌های ساحلی و تفریحی. مانند پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، کشتی‌های تفریحی. و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند. پلاژهای بانوان و آقایان، امکانات سوارکاری، پیست ۷۰ کیلومتری دوچرخه‌سواری، کارتینگ، باگی، غواصی، جت‌اسکی و اسکی روی آب نیز از دیگر امکانات گردشگری جزیره کیش است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری منطقه می‌توان به نبود هرگونه چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی در خیابانها و جاده‌های کیش و همچنین وجود بزرگترین پرچم ایران در این جزیره اشاره کرد.

یونولیت کیش

جزیرهٔ کیش دارای بیش از ۸۲۰۰ تخت اقامتی است. که بیشترین تراکم امکانات اقامتی در ایران را داراست. جزیرهٔ کیش سالانه پذیرای بیش از یک‌میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی است. عدم نیاز به دریافت ویزای ورود برای کلیهٔ اتباع خارجی، یکی از زمینه‌های ورود گردشگران خارجی است. گرچه به‌دلیل وجود محدودیت‌های اجتماعی، به‌ویژه گردشگرانِ زنِ خارجی کشش کمتری به این جزیره دارند. همچنین موقعیت منطقهٔ آزاد اقتصادی این جزیره باعث شده تا مراکز خرید کیش به یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره تبدیل شود.

یونولیت در صنعت ساختمان در اندازه های مختلف و استاندارد به عنوان بلوک های سقفی استاندارد. و همچنین یونولیت ورق استفاده می شود. و کیش به دلیل وجود انواع ساختمان و نیاز به ساخت سازه ها با قیمت های ارزان و مناسب یکی از مصرف کنندگان اصلی فوم و یونولیت در ایران است. با افزوده شدن جمعیت، حجم ساختمان سازی نیز به نسبت افزوده شده است. وجود یونولیت های سقفی در ساختمان به سرعت ساخت و امنیت در برابر حوادث می افزاید.

فومهای ورقی با ضریب دانسیته های مختلفی در کارخانه های تولید فوم ساخته می شوند. کارخانجات  تولید یونولیت رکسانا فوم با سالها تجربه در زمینه تولید انواع فوم های سقفی بالاترین ضریب دانسیته را در محصولات خود به کار برده و دارای بالاترین کیفیت می باشد. کارخانجات تولیدی  رکسانا فوم یکی از فروشندگان و تولید کنندگان یونولیت کاملا کند سوز محسوب می گردد. جهت تماس با رکسانا فوم و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید و یا به قسمت لیست قیمت مراجعه نمایید. جهت مشاهده مواد اولیه پلی استایرن های رکسانا به این قسمت مراجعه نمایید.

تولید و ارسال و پخش انواع یونولیت به همه نقاط کیش و سایر شهرستانهای استان هرمزگان و جنوب کشور. ( شهرستان ابوموسی  ، شهرستان بستک ، شهرستان بندر عباس، شهرستان بندر لنگه ،شهرستان جاسک ، شهرستان حاجی‌آباد  ، شهرستان رودان  ، شهرستان قشم ،شهرستان پارسیان ، شهرستان میناب ، شهرستان خمیر و … )  تنها با یک تماس با قیمت مناسب .

    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۸۸
    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۷۷
    • فکس: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۶۶
    • مدیر فروش: ۰۹۱۲۸۷۸۱۸۱۰
    • مدیریت: ۰۹۱۲۷۰۱۹۵۰۱
    • مدیریت: ۰۹۱۲۸۹۸۶۲۷۳
    • آدرس کارخانه:
    • تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خ یخ سازی خ رکسانا فوم نبش خ عسگری پ ۱۲۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید