فوم و یونولیت خراسان ( شمالی ، رضوی ، جنوبی )

یونولیت

استان خراسان استانی از استان‌های ایران به مرکزیت شهر مشهد بود. که تا سال ۱۳۸۳ بزرگ‌ترین استان ایران بود. اما پس از آن به ۳ استان تقسیم شد.

این استان هم‌اکنون به سه استان تقسیم شده است:

استان خراسان رضوی که مرکز آن مشهد است.
استان خراسان شمالی که مرکز آن بجنورد است.
استان خراسان جنوبی که مرکز آن بیرجند است.
اصطلاحاً به مجموع این سه استان استان‌های خراسان هم گفته می شود.

خراسان رضوی

استان خراسان رضوی به مرکزیت مشهد شامل شهرستانهای مشهد، قوچان (به‌استثنای شهرستان فاروج)، درگز، چناران، سرخس، فریمان، تربت‌جام، تایباد، تربت حیدریه، فردوس (به استثناء بخش سرایان)، قائن، خواف و رشتخوار، کاشمر، بردسکن، نیشابور، سبزوار، گناباد، کلات و خلیل‌آباد و بخشهای تابعه.

خراسان جنوبی

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند شامل شهرستانهای بیرجند، نهبندان، سربیشه و بخش سرایان منتزع از شهرستان فردوس و بخشهای تابعه.

خراسان شمالی

استان خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد شامل شهرستانهای شیروان، بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان، اسفراین و بخشهای تابعه و شهرستان فاروج منتزع ازشهرستان قوچان.

یونولیت خراسان

یکی از رایج ترین کاربرد یونولیت استفاده از ورقهای فوم در ساختمان سازی به عنوان یک ساختمان عایق و کامل میباشد. که این ساختمان عایق از مزایای  زیادی برخوردار میباشد. ورق یونولیت در دیواره ها و یا در زیر سقف یا نمای سایدینگ نصب و برای کمک به بهبود مقاومت حرارتی و صوتی بین سطوح داخلی و خارجی در ساختمان استفاده میشود. یونولیت ورقه ای همچنین در مصالح ساختمانی تخصصی , از جمله پانل های سه بعدی عایق شده ,فوم بتن های عایق ( ICFS ) ورقهای داخل سفال , فوم داخل آجر ,استفاده میشود.
امروزه در ساختمانها و یا کارخانجات با سقف بلند و سوله ای به جای مقاومت حرارتی به شکل سنتی و قدیمی (پشم شیشه ) با عایق ورقهای یونولیت عایق بندی میشوند.

کارخانجات تولید یونولیت رکسانا فوم یکی از فروشندگان و تولید کنندگان یونولیت استاندارد و کاملا کند سوز در تهران محسوب می گردد. که محصولات خود را به استان خراسان (شمالی رضوی جنوبی ) و همه شهرستانهای آن ارسال می نماید. جهت تماس با رکسانا فوم و اطلاع از قیمت ها ( قیمت یونولیت سقفی )با ما تماس بگیرید. و یا به قسمت لیست قیمت مراجعه نمایید. جهت مشاهده مواد اولیه پلی استایرن های رکسانا به این قسمت مراجعه نمایید.

تولید و ارسال و پخش انواع یونولیت به همه نقاط خراسان تنها با یک تماس با قیمت مناسب :

    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۸۸
    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۷۷
    • فکس: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۶۶
    • مدیر فروش: ۰۹۱۲۸۷۸۱۸۱۰
    • مدیریت: ۰۹۱۲۷۰۱۹۵۰۱
    • مدیریت: ۰۹۱۲۸۹۸۶۲۷۳
    • آدرس کارخانه:
    • تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خ یخ سازی خ رکسانا فوم نبش خ عسگری پ ۱۲۱

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید