آیا یونولیت نسوز یا کند سوز آتش می گیرد؟

یونولیت نسوز

یونولیت نسوز – وقتی بحث سوختن مطرح می شود، پلی استایرن مانند هیدروکربن های دیگر مانند چوب، کاغذ، و غیره عمل می کنند.اگر EPS در معرض دمای بالاتر از 212 درجه فارنهایت (100 درجه سانتی گراد) قرار بگیرد، شروع به نرم شدن، و در نهایت ذوب می شود. این که آیا می تواند توسط یک شعله یا جرقه مشتعل گردد یا خیر تا حد زیادی بستگی به درجه حرارت، مدت زمان قرار گرفتن در معرض حرارت و جریان هوا در اطراف مواد ( در دسترس بودن اکسیژن) دارد.

شرایط آتش سوزی

در شرایط آتش سوزی خاص، زمانی که EPS در یک شعله بسیار زیاد قرار گرفته است ممکن است شعله ور گردد. دمای احتراق معمولا 680 درجه فارنهایت (360 درجه سانتیگراد) است. اگر چه شعله ور شدن عایق فوم نسبتا دشوار است ، در شرایط بسیار خاص و چنانچه کیفیت یونولیت ها پایین باشد ممکن است آتش گسترش یابد. چنانچه یونولیت بسوزد ، دود متراکمی از خود ساطع خواهد کرد که ممکن است شامل مونوکسید کربن، مونو استایرن، برمید هیدروژن و دیگر ترکیبات معطر شود. این مهم است که توجه داشته باشید که این ترکیبات گازی بسته به درجه حرارت از آتش ساطع می شود و به مراتب کمتر از بسیاری از مصالح ساختمانی “طبیعی”، از جمله چوب است.

 

به خاطر همین مشخصات، فوم مورد استفاده برای ساخت و ساز نیاز به یونولیت نسوز یا کند سوز با کیفیت بوده و همچنین باید یک لایه نازک کچ یا سایر مصالح ساختمانی روی آن استفاده شود. نیم اینچ ضخامت (1.27 سانتی متر) گچ دیوار یکی از شایع ترین موانع آتش است.

رکسانا فوم

کارخانه تولیدی رکسانا فوم مجهز به دستگاههای جدید و پیشرفته آماده تولید هر نوع یونولیت نسوز  ، کرومیت در هر سایز، مقدار، و اندازه با بسته بندی عالی و قیمت مناسب و آماده ارسال سریع به تمام نقاط کشور می باشد. می توانید جدول مواد تشکیل دهنده پلی استایرن به کار رفته در یونولیت های رکسانا فوم و سایر محصولات ما را مشاهده فرمایید. جهت اطلاع از قیمت ها و یا سفارش با بخش فروش با شماره های ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۷۷ یا ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۸۸  تماس حاصل فرمایید و یا درخواست خود را به شماره ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۶۶ فکس نمایید.همچنین می توانید فرم تماس را تکمیل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید