یونولیت و فوم زنجان

 یونولیت زنجان

یونولیت ( فوم ). با دوام ویژگی های یک مصالح ساختمانی مقاوم در برابر شعله و آتش برای ایمنی بیشتر سازه ها می باشد. کارخانجات تولید یونولیت رکسانا فوم یکی از فروشندگان و تولید کنندگان یونولیت در تهران محسوب می گردد. که بخش زیادی از محصولات خود را به استان زنجان و سایر شهرستانهای این استان (زنجان، طارم، ماهنشان، خدابنده، ایجرود، ابهر، خرمدره و سلطانیه  و … ) ارسال می نماید.

واحد تولیدی صنعتی  رکسانا فوم اولین تولید کننده ورق های فومی با قابلیت عایق حراراتی و برودتی، ضربه گیری یا برگشت پذیری می باشد. ورق فوم های تولیدی رکسانا فوم در ابعاد و ضخامت های مختلف موجود بوده. و امکان استفاده از آن در صنایع متعددی برای بسته بندی.  عایق کاری.  ضربه گیری. و استفاده های ابزاری دیگر میسر می باشد.

کارخانه تولیدی رکسانا فوم مجهز به دستگاههای جدید و پیشرفته آماده تولید هر نوع یونولیت سقفی در هر سایز، مقدار، و اندازه با بسته بندی عالی و قیمت مناسب و آماده ارسال سریع به تمام  شهرستان های استان زنجان (زنجان، طارم، ماهنشان، خدابنده، ایجرود، ابهر، خرمدره و سلطانیه  و … ) می باشد.

جهت تماس با رکسانا فوم و اطلاع از قیمت ها .جهت ارسال به تمامی نقاط استان زنجان با ما تماس بگیرید. و یا به قسمت لیست قیمت مراجعه نمایید. جهت مشاهده مواد اولیه پلی استایرن های رکسانا به این قسمت مراجعه نمایید.

    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۸۸
    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۷۷
    • فکس: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۶۶
    • مدیر فروش: ۰۹۱۲۸۷۸۱۸۱۰
    • مدیریت: ۰۹۱۲۷۰۱۹۵۰۱
    • مدیریت: ۰۹۱۲۸۹۸۶۲۷۳
    • آدرس کارخانه:
    • تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خ یخ سازی خ رکسانا فوم نبش خ عسگری پ ۱۲۱

زنجان

استان زنجان یکی از استان‌های ایران است. که در شمال غربی ایران قرار گرفته و از مناطق آذربایجانی‌ نشین محسوب می‌شود. مرکز این استان شهر زنجان است. استان زنجان دارای ۸ شهرستان و ۱۲۱۰ آبادی است. که از این تعداد، ۹۷۸ آبادی دارای سکنه و بقیه خالی از سکنه می‌باشند.

هم‌اکنون استان زنجان دارای ۸ شهرستان، ۱۶ بخش، ۴۶ دهستان و ۱۹ شهر است. شهرستان‌های آن شامل زنجان، طارم، ماهنشان، خدابنده، ایجرود، ابهر، خرمدره و سلطانیه می‌باشند.

قزوین در سال ۱۳۷۳ از استان زنجان جدا شد. و به استان تهران پیوست، و در سال ۱۳۷۶ به استان قزوین مبدل شد.

بر پایهٔ دومین قانون تقسیمات کشوری و وظایف فرمانداران و بخشداران (مصوب ۳ بهمن ۱۳۱۶ خورشیدی)، اراک در کنار زنجان جزء استان یکم قرار گرفت. اراک در ۱۹۶۳ میلادی از استان یکم جدا شد.

مرکز استان و شهرستان زنجان در شمال‌ غرب ایران و از بزرگترین شهرهای شمال غرب ایران است. و براساس آمارنامه‌های منتشر شده دارای ۴۱۶۸۵۱ نفر جمعیت در سال ۱۳۸۹ خورشیدی، نوزدهمین شهر کشور از لحاظ جمعیت محسوب می‌شود. مساحت شهر زنجان نیز قریب ۸۱کیلومترمربع است.

نام زنجان عربی‌شده واژه زنگان است. مردم منطقه هنوز هم تلفظ زنگان را به کار می‌برند. شهر زنجان در دره زنجان‌چای (از شاخه‌های قزل‌اوزن قرار گرفته و سر راه شوسه و راه‌آهن تهران به تبریز می‌باشد. صنایع دستی از قبیل ورشوسازی و نقره‌سازی و ملیله کاری و چاروق‌دوزی و چاقوسازی و فرش‌بافی (فرش زنجان) آن مشهور است.

زنجان از شمال به شهرستان طارم و خلخال و میانه و از مشرق به سلطانیه و طارم و از جنوب به خدابنده و ایجرود و از غرب به شهرستان ماه‌نشان محدود است و از سطح دریا ۱۶۶۳ متر ارتفاع دارد.

از جمله شرایطی که فلسفه وجودی شهر زنجان را در منطقه تبیین و توجیه می‌نماید، وجود راه ارتباطی فلات مرکزی ایران به منطقه آذربایجان در منطقه، حاکم بودن شرایط مناسب اوضاع توپوگرافی، وجود اراضی مسطح با شیب ۲٪ در منطقه کوهستانی و بالاخره لزوم مرکز مبادلاتی تولیدات کشاورزی و ارائه خدمات متقابل به روستاهای حوزه نفوذ به ویژه ایالات پنجگانه مستقر در منطقه بوده‌است می‌رساند که این پدیده در شکل گیری شهر و محله بندی آن عامل تعیین کننده می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید