یونولیت فشرده داخل یخچال

معرفی یونولیت فشرده داخل یخچال


یونولیت فشرده داخل یخچال مانند عایق عمل کرده و از مصرف بالای انرژی جلوگیری می‌کند. استفاده از این یونولیت‌ها در یخچال‌های بزرگ صنعتی بسیار پرکاربرد است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بسیاری از افرادی که شغل آنها به مواد غذایی وابسته است، با مشکلات بسیاری رو در رو هستند. این افراد علاوه بر پرداخت مبلغ بالای هزینه انرژی، با افت کارکرد یخچال نیز مواجه هستند. به همین دلیل استفاده از یونولیت داخل یخچال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این یونولیت‌ها با ضخامت بالایی که دارند، از هدر رفت سرما جلوگیری کرده و عمر یخچال‌های صنعتی را نیز افزایش می‌دهند. برای آگاهی از سایر مزایای استفاده از یونولیت فشرده داخل یخچال، تا ادامه این مطلب همراه ما باشید.

یونولیت فشرده داخل یخچال
یونولیت فشرده داخل یخچال

قیمت مناسب یونولیت فشرده داخل یخچال به چه علت است؟

یکی از مهمترین دلایلی که یونولیت فشرده داخل یخچال با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شوند وجود هوا در آن است. در حقیقت حدود 80 درصد از حجم این یونولیت‌ها را هوا تشکیل می‌دهد. قابل ذکر است قیمت پایین یونولیت داخل یخچال، نشان از کیفیت پایین آن ندارد. بسیاری از افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، به خوبی از کاربرد بسیار آن باخبر هستند. این افراد عقیده دارند، بعد از خرید یونولیت فشرده، هزینه های آنها بسیار کاهش پیدا کرده است. یونولیت‌ها کاربرد بسیاری دارند و قیمت آنها بر اساس نوع کارکرد و اندازه شان مشخص ‌می‌شود.

میزان کیفیت یونولیت فشرده داخل یخچال

میزان کیفیت یونولیت فشرده داخل یخچال بهاندازه‌ایی است که بیش از 10 سال عمر مفید خواهد داشت. این یونولیت‌های فشرده، به راحتی دچار شکستگی نخواهند شد. برای توضیح در مورد سایر مزایای این محصول باید گفت: یونولیت‌های فشرده دارای وزن بسیار پایینی هستند، به همین دلیل جابجایی آنها نیز بسیار ساده خواهد بود.

یکی از مهمترین نکاتی که قبل از خرید یونولیت‌های داخل یخچال باید به آن توجه کرد، آنتی باکتریال بودن آنهاست. وجود انعطاف پذیری بالا در این محصول علت خوبی برای ضد باکتریایی بودن آن است. وجود انعطاف بسیار در یونولیت‌ها، باعث شده این محصول در برابر ضربه بسیار مقاوم باشد.

این محصول به دلیل تماس مدام با مواد غذایی، می‌بایست دارای کیفیت بسیار بالایی باشد. با خرید از شرکتی معتبر و با سابقه، از تمامی این مزایا بهره‌مند خواهید شد.

یونولیت فشرده داخل یخچال
یونولیت فشرده داخل یخچال

یونولیت‌های داخل یخچال، دارای تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این محصول به دلیل ارتباط نزدیک با مواد غذایی و در نهایت سلامت جامعه، می‌بایست دارای تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت باشد. همچنین قابل ذکر است، یونولیت فشرده داخل یخچال بایدبر اساس تمام استاندارد های جهانی تولید شود.

مواد اولیه ای که در ساخت یونولیت استفاده می‌شود، استایرن مونومر است. با ریخته شدن این ماده به داخل قالب، یونولیت تولید می‌شود.

یکی از دلایل قابل اهمیتی که این یونولیت را محصولی بهداشتی ساخته، گیاهی بودن پایه‌ی استایرن مونومر است. از این رو می‌توان با خاطری آسوده از یونولیت‌های فشرده در یخچال‌های مخصوص مواد غذایی، استفاده کرد.

یونولیت یخچالی و مقاومت آن در برابر رطوبت

یکی از مهمترین دلایل ضد باکتریایی بودن یونیت‌‌های فشرده یخچال ضد آب بودن آنها است. همانطور که اطلاع دارید، نفوذ آب به داخل هر سطحی باعث تجمع باکتری ها خواهد شد. اما یونولیت‌های یخچالی، کاملا در برابر رطوبت مقاوم بوده و محیطی عاری از هر گونه باکتری را برای شما فراهم می‌آورد.

برای اثبات این ادعا، میتوان یک آزمایش ساده انجام داد. در این آزمایش یک تکه یونولیت را به داخل ظرف آب فرو کنید.

بعد از بیرون آوردن آن خواهید دید که حتی قطره‌ای آب به داخل آن نفوذ نکرده است. همین موضوع، باعث طول عمر بالای این محصول نیز شده است. از دیگر نکاتی که توجه به آن دارای اهمیت است، دوستی این محصول با محیط زیست است. گیاهی بودن ماده اولیه یونولیت‌ها، باعث شده به راحتی در محیط تجزیه شود و همچنین قابل بازیافت نیز باشد.

معرفی یونولیت فشرده داخل یخچال
معرفی یونولیت فشرده داخل یخچال

یونولیت‌های یخچالی، بهترین عایق سرما و گرما

سالیان سال است که از یونولیت‌ها به عنوان بهترین عایق سرما و گرما استفاده می‌شود. قیمت مناسب و خاصیت جابجایی آسان یونولیت، آن را به بهترین عایق موجود در دنیا تبدیل کرده است. از این محصول به عنوان عایق صدا نیز استفاده می‌کنند. برای آگاهی از نکاتی در مورد یونولیت‌ها در ادامه این مطلب همراه ما باشید.‌

نکاتی در مورد خرید یونولیت فشرده داخل یخچال

اگر شما قصد خریداری هر یک از انواع یونولیت فشرده داخل یخچال را دارید باید به خوبی نکاتی که مربوط به این یونولیت ها می باشد را بررسی کنید. برخی از مهمترین نکاتی که زمان خرید یونولیت ها اهمیت زیادی دارد عبارت است از :

1. مدل یونولیت‌ های فشرده

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید انواع یونولیت فشرده ای داخل یخچال باید به آن دقت داشته باشید مدل یونولیت است. هر یک از انواع یونولیت ها برای کاربردهای متفاوتی طراحی می‌شود.

شما بر اساس نوع یخچال خود باید یکی از انواع یونولیت هایی که فشرده است را خریداری کنید. در صورتی که اطلاعات زیادی در مورد نوع یونولیت ندارید میتوانید با کارشناسانی که فروش یونولیت ها را بر عهده دارند مشورت کنید. آنها هر یکی از نکاتی که مربوط به یونولیت ها می باشد را برای شما به خوبی توضیح می‌دهد.

معرفی یونولیت فشرده داخل یخچال
یونیت‌‌های فشرده یخچال

2. قیمت یونولیت های یونولیت فشرده داخل یخچال

 یکی دیگر از نکاتی که زمان خرید یونولیت فشرده داخل یخچال اهمیت دارد این است که قیمت آن را بررسی نمایید. هزینه خریداری انواع یونولیت ها به مدل یونولیت بستگی دارد. فاکتورهای دیگری مانند نوسانات ارزی روی قیمت یونولیت تاثیر می گذارد. بر همین اساس هر یک از انواع فاکتورهای تاثیرگذار روی یونولیت را بررسی کنید و سپس برای خریداری آنها اقدام نمایید.

هزینه خریداری انواع یونولیت ها را باید به صورت روزانه در وب سایت بررسی کنید. یکی دیگر از نکاتی که زمان خرید یونولیت باید به آن دقت نمایید کیفیت است. در واقع کیفیت مهمترین فاکتور می باشد که زمان خرید انواع یونولیت اهمیت دارد.

3. مواد تولید یونولیت ها

 اگر یونولیت را با بهترین متریال های اولیه تولید نشوند، کیفیت مناسبی نخواهند داشت. به همین دلیل کیفیت آنها را از جهات متفاوت بررسی کنید و سپس آنها را برای انواع یخچال، جهت عایق سرما و گرما خریداری نمایید.

کیفیت انواع یونولیت ها بر اساس استانداردهای بین‌المللی تعیین می شود. بر همین اساس شما زمان خریداری انواع آن می‌توانید استانداردهایی که روی یونولیت را ثبت کرده است را بررسی کنید و سپس با اطمینان خاطر بیشتری آنها را خریداری نمایید.

نحوه نصب یونولیت داخل یخچال
نحوه نصب یونولیت داخل یخچال

3. نحوه نصب یونولیت فشرده داخل یخچال

 از دیگر نکاتی که زمان خرید انواع یونولیت فشرده داخل یخچال اهمیت دارد نحوه نصب آنها است. شما پیش از خرید انواع یونولیت را باید در مورد نحوه نصب و همچنین نحوه نگهداری یونولیت اطلاعات بیشتری کسب کنید. برخی از یونولیت ها را تنها باید متخصصان روی یخچال ها را نصب کند. اما برخی دیگر از آنها را شما خودتان به راحتی می توانید روی یخچال نصب کنید.

توجه داشته باشید که اگر نصب انواع یونولیت ها به صورت استاندارد روی یخچال انجام نشود، کاربرد مناسبی از آن دریافت نخواهد شد. به همین دلیل اگر می خواهید به دیگر بخش های سیستم یخچال آسیبی وارد نشود باید به نحوه نصب یونولیت دقت زیادی داشته باشید.

نمایندگی یونولیت فشرده داخل یخچال

اگر قصد خریداری هر یک از انواع یونولیت فشرده داخل یخچال را دارید، باید به خوبی در مورد برند تولیدی آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. هر یک از برندهای تولیدی یونولیت فشرده ساخت کشور متفاوتی هستند. شما می توانید بهترین برند تولیدی را از نمایندگی خریداری کنید. توجه داشته باشید که برندهای متفاوت یونولیت را نمی توانید از فروشگاه های متفرقه تهیه کنید.

نمایندگی برند یونولیت با بهترین قیمت و همراه با گارانتی انواع یونیت ها را به شما ارائه خواهد داد. توجه نمایید که زمان خریداری هر یک از یونولیت ها، باید کاربرد آنها را بررسی کنید. باید در نظر بگیرید و هر یک از یونولیت ها را اگر به درستی نگهداری نمایید طول عمر زیادی از آنها دریافت خواهید کرد.

بر همین اساس میتوانید مدت زمان زیادی از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که در صورت خرابی انواع یونولیت ها برای تعمیر و یا تعویض آنها باید به نمایندگی مراجعه نمایید. نمایندگی با بهترین کیفیت و در کمترین بازه زمانی تعمیر و تعویض یونولیت ها را انجام می دهد.

بین انواع برندهای تولیدی یونولیت، شما باید بهترین و معتبرترین آنها را انتخاب نمایید. برخی از برندهای غیر متفرقه نه تنها کیفیت مناسبی ندارند، بلکه به دیگر ساختارهای دستگاه آسیب وارد می‌کند. شما با نصب یونولیت های بی کیفیت طول عمر دستگاه خود را کاهش خواهید داد.

نحوه نگهداری از یونولیت‌ها

 در وبسایت فروش هر یک از یونولیت های متفاوت، می‌توانید نحوه نگهداری از آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. باید در مورد استاندارد هایی که مربوط به نصب و نگهداری از یونولیت ها می باشد، اطلاعات خود را افزایش دهید.

کاربرد انواع یونولیت ها با یکدیگر فرق می کند. برای اطلاع از نحوه نگهداری انواع یونولیت‌ها، می‌بایست به کارکرد آنها توجه ویژه ای نمایید. در صورتی که در هر یک از مراحل خرید و نصب یونولیت ها اطلاعات زیادی در اختیار ندارید، می‌توانید با کارشناسان و متخصصین ما مشورت کنید. آنها تمام اطلاعات درخواستی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید