یونولیت بسته بندی

یونولیت بسته بندی

یونولیت بسته بندی

یونولیت بسته بندی چیست؟

به دلیل نیاز بسته بندی صحیح محصولات تولیدی سازمانها و شرکت ها و عدم آسیب رسیدن به آنها ، ساخت پلاستوفوم بسته بندی یا فوم بسته بندی یا همان یونولیت بسته بندی کم کم به نیاز مهمی تبدیل شده است.

همچنین بعلت بسته بندی شدن هر کالای تولید شده، برای محافظت از آن محصول در هنگام حمل و نقل و همچنین انبار داری و تحویل محصول تولید شده به مشتری ، با توجه به ویژگی های بسته بندی یونولیت یا پلاستوفوم یا فوم بحث عایق کردن در مقابل سرما و گرما و همچنین ضربه پذیر بودن و نسبت به سایر موارد توصیه می شود.

ورق یونولیت

کارخانه تولیدی رکسانا فوم یکی از بهترین تولیدکنندگان موفق و نام آشنا در یونولیت های بسته بندی ورقه ای می باشد و شاخص ترین ویژگی این کارخانه ، تولید در هر ابعاد و اندازه و چگالی های گوناگون می باشد .

یکی از مزایای کارخانه رکسانا فوم سریع بودن در تولید و ارسال سفارشات حتی به مقدار خیلی کم برای مشتریان محترم می باشد.

 

یونولیت بسته بندی در سازمان پالایش و انتقال خون

در سازمان پالایش و انتقال خون پلاسمای گرفته شده در سردخانه با درجه ۳۵- قرار گرفته و فریز می شود .
و برای بسته بندی و ارسال آن به تمام مناطق کشور آماده می شود و بابت اینکه دچار آسیب و صدمه یا دچار شکستگی و آب شدن نشود از یونولیت فشرده ورقه ای عایق برای بسته بندی استفاده می گردد .
مزایای یونولیت بسته بندی ورقه ای فشرده علاوه بر اینکه ضربه پذیری و مقاومت آن را بالا می برد عایق خوبی هم برای از بین نرفتن یخ زدگی و آب شدن و در نتیجه جلوگیری از فاسد شدن آن می شود.

یونولیت بسته بندی در صنایع چوبی

یکی از محاسن یونولیت ورقه ای بسته بندی عدم ضربه پذیری آن بر روی کالا ها می باشد
در صنایع چوبی مانند مبلمان و میزهای تلوزیون (LCD) به علت این که سفارشات مشتریان سالم به مقصد نهایی برسد از یونولیت ورقه ای برای بسته بندی آن استفاده می گردد.

یونولیت بسته بندی در صنایع لوازم خانگی

یکی از محصولات شکننده و حساس در صنایع لوازم خانگی ساعت های دیواری می باشد .
موتور های ساعت از حساسیت بالایی برخوردارند که برای حفظ آنها و عدم ضربه پذیری تولیدکنندگان این صنعت محصولات خود را از یونولیت بسته بندی ورقه ای با چگالی متوسط برای بسته بندی آنها استفاده می کنند.

یونولیت بسته بندی در صنایع برودتی و گرمایشی

کارخانجات و تولید کنندگان لوازم گرمایشی و سرمایشی برای عایق شدن محصولات خود در جداره های آنها از یونولیت فشرده عایق استفاده میکنند این عمل باعث می شود بازدهی این نوع دستگاه ها به طرز چشمگیری بالاتر رفته و از هدر رفتن انرژی هم جلوگیری شود در ضمن برای جا به جایی و حمل این محصولات از یونولیت ورقه ای فشرده جهت بسته بندی استفاده می گردد.

فروش و سفارش یونولیت بسته بندی

جهت سفارش انواع یونولیت بسته بندی در تهران (غرب تهران ، مرکز تهران ، شرق تهران ، شمال تهران ، جنوب تهران) و فروش یونولیت بسته بندی و ارسال آن به سایر شهرستان ها در سراسر ایران ( اصفهان ، کرج ، تبریز ، مشهد ، اراک و…. )

این شرکت با به کارگیری کادر مجرب و تأمین انواع یونولیت بسته بندی با فشردگی و دانسیته سفارشی ، آماده ارائه خدمات مشاوره و تامین فوم بسته بندی برای مشتریان عزیز می باشند.

شماره فکس

02156864466

شماره تماس

02156864477 02156864488

×چت آنلاین
محتوای جدید