یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک و ویژگی های آن

یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک

یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک و ویژگی های آن

در این مقاله می خواهیم در خصوص یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک و ویژگی های آن توضیحاتی را به اختصار بیان کنیم امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات کافی و لازم را در خصوص یونولیت برای بسته بندی کسب نمایید. پس با ما همراه باشید.

یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک
یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک

شاید نام دیگر یونولیت را شنیده باشید. یونولیت را به نام های پلاستوفوم و آکاسیف می شناسند. یونولیت به نوعی پلیمر سفید رنگ گفته می شود. این پلیمر وزن بسیار پایینی دارد و با استفاده از فرایند های شیمیایی به دست می آید. این مدل از پلیمر سفید رنگ است و غیر قابل اشتعال می باشد و از ویژگی های ظاهری آن می توان به متخلخل بودن آن اشاره کرد. از یونولیت در صنعت های مختلفی می توان استفاده کرد صنعت هایی نظیر:

ساختمان سازی

استفاده در صنعت کاشی و سرامیک

و صنایع دیگر قابل استفاده می باشد.

ویژگی های بارز استفاده از یونولیت در صنعت کاشی و سرامیک

ساختار این محصول به گونه ای می باشد که از دانه های ریز و درشت تشکیل شده است. این محصول در اندازه های مختلف ارائه می شود. به همین جهت برش دادن این محصول توسط سیم های داغ در محیط های مخصوص انجام می شود. پلی استایرن ماده ای است که می توان از آن برای تولید شیشه مصنوعی استفاده کرد. اگر بخواهیم در خصوص اولین باری که این محصول مورد استفاده قرار گرفت توضیحاتی ارائه دهیم می توان گفت این محصول اول بار توسط آلمان ها در جنگ جهانی دوم برای عبور سرباز ها از رودخانه مورد استفاده قرار گرفت.

یونولیت کاشی
یونولیت کاشی

وزن کم یونولیت، یکی از ویژگی های مهم این محصول می باشد.

حجم زیاد این محصول

عایق بودن صدا

عایق حرارت، این محصول در برابر حرارت عایق بسیار خوبی است.

عایق رطوبت، این ماده در برابر رطوبت عایق فوق العاده ای می باشد.

غیر قابل نفوذ بودن در برابر انواع حشرات موذی

افزایش مقاومت محصولات، برای محصولاتی که باید از آن در برابر انواع حوادث مراقبت اعمال شود می توان از این محصول استفاده کرد.

یونولیت در اندازه و ابعاد همراه با طرح های مختلف تولید می شود.

غیر قابل اشتعال بودن این محصول از ویژگی های مهم آن می باشد.

ضربه پذیری بسیار بالا این محصول از ویژگی های مهم این محصول است.

قیمت پایین این محصول یکی دیگر از ویژگی های مهم برای استفاده مصرف کننده می باشد.

شاید برایتان جالب باشد نام دیگر یونولیت در کشور های آمریکایی استایروفوم می باشد. نام علمی این محصول پلی استیرن انبساطی می باشد. شاید برایتان سوال باشد علت عایق بودن این محصول چه می باشد؟

علت عایق بودن این محصول ساختار آن می باشد. در هنگام ساخت این محصول از 98 درصد هوا تشکیل شده است. در نتیجه علت عایق بودن این محصول در برابر حرارت، رطوبت و صدا وجود هوای هادی شده در این محصول می باشد.

یونولیت
یونولیت

استفاده یونولیت برای بسته بندی و مزایای آن

به دلیل محافظت از محصولاتی نظیر کاشی و سرامیک بهتر است از یونولیت استفاده شود. چرا که یونولیت از کاشی و سرامیک در برابر شکنندگی جلوگیری می کند. برای بسته بندی محصولات مختلف و در هر ابعادی می توان از یونولیت استفاده کرد. یونولیت مورد استفاده برای افراد در اندازه ها و سایز های مختلف موجود می باشد. از این محصول برای محافظت و نگهداری از محصولاتی استفاده می شود که در برابر شکنندگی و انواع آسیب ها مقاوم نیستند. اغلب تولیدکنندگان برای سالم تحویل دادن سفارش مشتریان خود از این محصول مقرون به صرفه استفاده می کنند. امروزه استفاده از یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک کاربرد فراوان دارد و فروشندگان به راحتی و با اطمینان می توانند از این محصول برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند.

بازیافت یونولیت بعد از استفاده یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک

لازم به ذکر است برای بازیافت این محصول بعد از استفاده دیگر جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. یک دانشمند آلمانی موفق به تبدیل یونولیت به محصولی مفید شد. او توانست این ماده یعنی یونولیت را به ماده ای مفید به نام کربن فعال تبدیل کند. از این ماده می توان در دستگاه های تصفیه آب استفاده نمود. در نتیجه دوستداران محیط زیست دیگر نگران بازیافت و آسیب رسیدن به طبیعت نباشند چرا که این موضوع کاملا قابل حل می باشد. این ماده در ابتدا توسط تولیدکنندگان آلمانی به کشور های دیگر صادر شد. به این مورد توجه داشته باشید که یونولیت دارای کیفیت های مختلفی می باشد. در نتیجه برای استفاده از یونولیت و خرید آن بهترین نوع یونولیت را انتخاب نمایید. چرا که کیفیت در هنگام خرید یونولیت بسیار مهم می باشد.

استفاده از یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک امری است ضروری

کارخانجات تولید کاشی و سرامیک برای تحویل محصول خود به مشتری باید از تمهیداتی برای سالم تحویل دادن محصولات به مشتری استفاده نماید. استفاده از یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک امری است ضروری و باید از این محصول استفاده کرد. استفاده از این محصول به نفع تولیدکننده می باشد چرا که این محصول مقرون به صرفه است و همانطور که در بالا هم اشاره کردیم این محصول دارای مزایای فوق العاده ای می باشد.

یونولیت و مزایای آن
یونولیت و مزایای آن

الزامات ایمنی برای استفاده از یونولیت در صنعت های مختلف

یونولیت نه تنها در صنعت کاشی و سرامیک و برای بسته بندی این محصولات کاربردی می باشد، بلکه در صنعت های دیگر نیز دارای کاربرد و الزامات فراوانی است در این مقاله قصد داریم شما را با انواع الزامات لازم در خصوص استفاده از یونولیت در انواع صنعت ها آشنا کنیم.

به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این محصول و محافظت آن در برابر آتش از یونولیت های کند سوز شده استفاده شود. در نتیجه استفاده از پلیمر های غیر کند سوز شده با هدف محافظت در برابر آتش سوزی امری است اشتباه. در صنعت ساختمان سازی برای ایجاد عایق صدا و حرارت باید درون دیواره های هر سازه از این محصول یعنی یونولیت استفاده شود.

اگر قصد استفاده از یونولیت در تبلیغات درون شهری را دارید حتما از یونولیت هایی با پوشش پلیمری استفاده کنید. چرا که استفاده از یونولیت برای تبلیغات شهری در معرض خطر تغییرات جوی قرار دارد. در نتیجه استفاده از یونولیت با پوشش پلیمری از تبلیغات در برابر تغییرات جوی محافظت می کند. در صنعت ساختمان سازی استفاده از یونولیت با پخی های دور، امری است مهم. چرا که در هنگام استفاده در ساختمان سازی و استفاده از آن جهت عایق صدا و گرما از یونولیت با سایزی استاندارد و داشتن پخی های استاندارد در اطراف آن جهت جایگذاری یونولیت امری است مهم. در نتیجه در هنگام سفارش یونولیت برای صنعت ساختمان سازی حتما به این نکته که این محصولات را در کجا و برای چه موردی می خواهید استفاده کنید دقت کنید. مواردی که در هنگام خرید یونولیت برای صنعت ساختمان سازی باید به آن توجه داشت به شرح ذیل می باشد:

استفاده از یونولیت در این صنعت باید دارای ابعاد مناسبی باشد چرا که ساخت هر بنا دارای استاندارد هایی می باشد و حتما باید قبل از سفارش یونولیت به این نکته توجه داشته باشید.

ضخامت در یونولیت نکته مهم بعدی می باشد که باید به آن توجه داشت. یونولیت های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی نباید دارای ضخامت بیشتر و یا کمتر از 5 میلی متر باشد.

طول بلوک در هر نقطه نباید بیشتر از 5 میلی متر باشد.

لبه های استفاده شده در یونولیت باید گونیا و هم سایز باشند.

الزامات مکانیکی برای استفاده از یونولیت در صنعت های مختلف

برای استفاده از یونولیت در صنعت های مختلف الزامات مکانیکی وجود دارد که رعایت آن ها می تواند بهترین نتیجه را در پایان کار برای شما داشته باشد. یک سایز استاندارد برای یونولیت در هنگام ساخت و ساز و برای تحمل وزن های بالا، عرض 50 و ارتفاع 25 سانتی متری می باشد. لازم به ذکر است حداقل مقاومت یک یونولیت در برابر وزن اشیا حداقل 200 کیلوگرم برای عرض 30 سانتی متر می باشد. توجه به این نکته الزامی است که استفاده از یونولیت در سایز های کمتر از 30 سانتی متر قابلیت شکنندگی دارد و استفاده از آن خطرناک است. لازم به ذکر است ارائه و فروش یونولیت برای صنعت ساختمان سازی در ابعاد کمتر از 30 سانتی متر غیر قانونی می باشد. استفاده از یونولیت هایی تو خالی برای استفاده در صنعت ساختمان سازی امر است اشتباه و خلاف قانون.

سخن پایانی در خصوص یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک

 در پایان لازم دانستیم بیان کنیم برای استفاده از یونولیت برای بسته بندی کاشی و سرامیک و یا استفاده در دیگر صنعت های مختلف باید با مشورت و گرفتن مشاوره از افراد خبره و کاربلد بهترین تصمیم را اخذ کرد. چرا که امروزه یونولیت های مختلف با متریال های متفاوت ساخته و تولید شده است. در نتیجه برای انتخاب بهترین یونولیت برای استفاده در هر صنعتی که مد نظر شما است با تحقیق بهترین کیفیت را انتخاب کنید. چرا که استفاده از یونولیت باعث مراقبت از محصولات تولیدی شما در صنعت کاشی و سرامیک می شود. کیفیت در ساخت یونولیت برای انواع کسب و کار حرف اول را می زند در نتیجه کیفیت را فدای هیچ امری نکنید و این محصول را از فروشگاه های با کیفیت خریداری نمایید.

یونولیت در صنعت
یونولیت در صنعت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید