معرفی ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه

همانطور که میدانید سردخانه ها انواع و کاربرد های مختلفی دارند. هر یک از آنها با توجه به عملکردشان، نیازمند عایق بندی صحیح و اصولی هستند. برخی از سردخانه ها به صورت روزانه در حال خالی و پر شدن میباشند. مانند انبار های مواد غذایی. در اینگونه سردخانه ها نیازی به عایق حرارتی خیلی قوی نیست. اگرچه که در مواردی که کالاهای خاص در سردخانه نگهداری میشود، یا حساسیت دمایی در این محیط بالاست، نیاز به عایق قوی و غیر قابل نفوذ خواهیم داشت.

اینجاست که میتوانیم از ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه استفاده کنیم. شاید برای شما هم سوال شده باشد که عایق های چگالی بالا چه هستند؟ از چه جنسی تولید میشوند و در واقع در کجای سردخانه ها کاربرد دارند؟ در ادامه این متن با هر آنچه که باید درباره ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه بدانید، آشنا خواهیم شد.

ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه

ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه

ورق چگالی 50 چیست و از چه جنسی تولید میشود؟

ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه در واقع همان ورق های یونولیتی ضخیم و متراکم هستند. این ورق ها چگالی بالایی دارند. به این معنی که ضخامت و حجم بالایی نسبت به ورق های عایق یونولیتی ساده دارند.

ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه به دلیل همان چگالی و ضخامت بالا، قابلیت نفوذ بسیار پایینی دارد. از همین رو سرما را در خود حفظ کرده و اجازه ورود هوای گرم را از محیط بیرون به داخل سردخانه نمی دهد.

ما در مجموعه رکسانا فوم افتخار این را داریم که انواع ورق های یونولیتی برای عایق ساختمان ها و سردخانه را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت تولید و به دست مشتریان در سراسر کشور عزیزمان ایران می رسانیم. از جمله تولیدات کمپانی میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ورق یونولیتی با فشردگی بالا مانند ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه.
  • ورق یونولیتی با فشردگی متوسط که اغلب برای سقف های کاذب استفاده میشود.
  • ورق یونولیتی با فشردگی پایین یا کم که در عایق های صوتی و حرارتی دیوار های مسکونی و تجاری کاربرد دارند.
  • ورق فوم مخصوص ساخت ماکت و صنایع دستی و…

کاربرد ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، بیشترین کاربرد ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه میباشد. همچنین اصلی ترین محل برای استفاده از این ورق ها در عایق سقف سردخانه ها است. همانطور که میدانید، سقف سردخانه ها اغلب از جنس بتن ساخته میشوند. در طول فصل زمستان و کاهش دما، کف بتنی زیر اتاق های سردخانه سرد میشوند. از همین رو هوای گرم داخل فضا روی سطح سرد متراکم شده و ممکن است موجب یخ زدگی قسمت هایی از سقف یا سردخانه شود.

سردخانه نیاز به عایقی دارد که اجازه عبور بخار آب را از داخل به خارج و بالعکس ندهد. چیزی سفت، سخت و متراکم مانند ورق های یونولیتی. این ورق ها در ابعاد و اندازه ها و ضخامت های مختلف موجود میباشند. از همین رو میتوان گفت ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه در قسمت سقف بهترین گزینه است.

ورق یونولیتی

ورق یونولیتی

دلیل عایق بندی سقف سردخانه در واقع جلوگیری از رشد باکتری ها، کنترل رطوبت و هدر رفت انرژی است. باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه فقط در قسمت سقف کافی نیست. برای عملکرد کامل و بهره برداری حداکثری شما باید اطمینان حاصل کنید که عایق کافی در قسمت دیوارها و کف سردخانه نیز نصب شده باشد.

ورق چگالی 50 برای عایق کف و دیوارها

دومین و مهمترین کاربرد ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه در قسمت دیوار ها و کف است. اگر میخواهید از یخ زدگی کف سردخانه جلوگیری کنید، باید عایق بندی صحیح و اصولی داشته باشید. راهکارهای بسیار زیادی برای عایق بندی کف سردخانه ها وجود دارند. معمول ترین روش، نصب متریال های عایق زیر کف سازی سردخانه است. با توجه به متریال کف سردخانه، شما میتوانید از متریال هایی مانند: چوب، پنبه، فوم یا یونولیت، لاستیک یا سایر متریال های طبیعی به عنوان عایق استفاده کنید.

عایق بندی کف و دیوار ها نه تنها گرما و دمای سردخانه را کنترل میکند، بلکه موجب کنترل آلودگی صوتی میشود.

شما میتوانید برای خرید ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه در قسمت سقف، کف و دیوار ها به وب سایت رکسانا فوم مراجعه کنید. در دسته بندی عایق ها، انواع ورق های یونولیتی و فومی با ابعاد و اندازه های مختلف موجود میباشند. همچنین می توانید برای دریافت خدمات نصب و عایق بندی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزایای عایق بندی با ورق چگالی بالا

مزایای عایق بندی با ورق چگالی بالا

مزایای ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه

در ابتدای متن به ضرورت عایق بندی اصولی در سردخانه ها و اهمیت این موضوع اشاره کردیم. برای صاحبین کسب و کار ها مهمترین عامل در فروش و سود بیشتر کیفیت محصول آنها است. از همین رو میتوان گفت عایق بندی سردخانه میتواند یک سرمایه گذاری بلند مدت در حوزه سودآوری کسب و کارتان باشد. به خصوص برای کسب و کار هایی که با مواد غذایی، شیمیایی، دارویی و فاسد شدنی سر و کار دارند.

ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • غیر قابل اشتعال است: قابلیت انتقال حرارتی در ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه بسیار پایین است. در عمل، علاوه بر ضد آتشسوزی بودن، این ورق عایق سردخانه را در برابر جذب گرما محافظت می کند و مزایای اقتصادی زیادی را به همراه خواهد داشت.
  • مقرون به صرفه میباشد: ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه، با توجه به کیفیت بالا، عدم نفوذ حرارت و قابلیت انتقال حرارتی پایین، ابعاد و ضخامت بالایش بسیار مقرون به صرفه است.
  • طول عمر بالا: ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه جزو با دوام ترین نوع از ورق های عایق حرارتی و صوتی است. در صورت استفاده عادی و شرایط آب و هوایی نرمال، این ورق ها میتوانند به اندازه عمر ساختمان طول عمر داشته باشند.
  • اکولوژیک است: 100% متریال به کار رفته در ساخت این ورق ها قابل بازیافت و بازگشت به چرخه محیط زیست هستند. در فرآیند تولید و نصب آن از هیچگونه مواد شیمیایی و مضر استفاده نخواهد شد. از همین رو میتوان گفت ورق عایق بندی یونولیتی دوستدار محیط زیست است و آسیبی به آن نمیرساند.
  • نصب آن سریع و آسان است: در مقایسه با عایق های قیری قدیمی، نصب ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه بسیار ساده تر و سریع تر انجام میشود. متریال های نصب بسیار محدود هستند و در کمترین زمان ممکن کار اجرایی به پایان میرسد. همچنین به دلیل سبک بودن وزن، ساختمان یا سردخانه به نوعی ضد زلزله خواهد بود.
عایق بندی سردخانه

عایق بندی سردخانه

چرا رکسانا فوم؟

با پیشرفت تکنولوژی و خلاقیت طراحان در حوزه دکوراسیون و طراحی ساختمان ها، استفاده از متریال ها و مصالح ساختمانی سبک، جای خود را به متریال های سنگینی مثل بتن داده است.

امروزه استفاده از مصالح ساختمانی سبک مانند فوم های یونولیتی برای عایق بندی ساختمان نیز بسیار محبوب میباشد. به دلایل مختلفی از جمله کاهش وزن ساختمان، کاهش هزینه های نصب و سرعت در اجرا، تراکم پذیری، عایق بالای حرارتی و صوتی، انعطاف پذیری بالا و… این متریال مورد توجه سازندگان قرار گرفته است.

رکسانا فوم با افتخار سالهاست در حوزه تولید مصالح ساختمانی سبک در ایران فعالیت میکند. مجموعه تولیدی رکسانا فوم با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها و استاندارد ها جهانی اقدام به تولید ورق چگالی 50 برای عایق سردخانه میکند.

علاوه بر تولید و عرضه ورق های فوم و یونولیتی برای ساختمان سازی و عایق بندی، شما میتوانید از خدمات نصب و اجرای این مجموعه نیز بهره مند شوید. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت و ارتباط با کارشناسان تلفنی و آنلاین مجموعه درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود و درباره نحوه خرید، خدمات نصب و گارانتی محصولات شما را راهنمایی میکنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید