قیمت یونولیت تهران – آشنایی با قیمت یونولیت تهران و سایر شهر ها در رکسانا فوم

قیمت یونولیت تهران - آشنایی با قیمت یونولیت تهران و سایر شهر ها در رکسانا فوم

قیمت یونولیت تهران – کاربرد یونولیت یا فوم با گستردگی فراوان بسیار چشمگیر است. بسیاری از مردم در سراسر دنیا این یونولیت ها برای جابجایی وسایل و تجهیزات، ایمن سازی ساختمان ها، عایق سازی ساختمان ها از سقف و دیوار ها، استاندارد سازی ساختمان ها و غیره استفاده می کنند. به چه دلیل؟ زیرا یکی از پرکاربردترین عایق ها و محصولات با قیمت مناسب، یونولیت است. به جز سراسر دنیا، قیمت یونولیت تهران و سایر شهر های بزرگ در ایران نیز بسیار کم است. 

تقریبا در نَود درصد ساختمان ها از این محصولات استفاده می شود. بسیاری از ساختمان هایی که در تهران به منظور کاربری تجاری، صنعتی، مسکونی ساخته می شوند، دارای این ورق های سبک و مقرون به صرفه هستند. به علاوه اینکه، بسیاری از کارخانه ها و شرکت های بزرگ در داخل تهران متمرکز شده اند و در نتیجه خرید یا کسب اطلاع از قیمت یونولیت تهران بیشتر از سایر شهر های دیگر، درخواست می شود.

بنابراین، اگر شما در صنعت ساخت و ایمن سازی ساختمان ها، یا تولید محصولات ِنیازمند بسته بندی دقیق، ظریف و با کیفیت فعالیت می کنید و در تهران ساکن هستید، می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت یونولیت تهران با رکسانا فوم در ارتباط باشید. ما روند خرید و ارسال این گروه از محصولات را برای شما در کمترین زمان ممکن به انجام خواهیم رساند.

قیمت یونولیت تهران - آشنایی با قیمت یونولیت تهران و سایر شهر ها در رکسانا فوم
قیمت یونولیت

قیمت یونولیت تهران و سایر شهر ها

در رکسانا فوم به یک اندازه در نظر گرفته می شود. و شهر مقصد تاثیری در تعیین هزینه های خرید شما ندارد. تنها عواملی که بر روی قیمت یونولیت تهران تاثیر گذار هستند، ابعادِ آن یونولیت، ضخامت، تعداد یونولیت ها داخل بسته بندی و وزن آن است. اغلب توصیه می شود که برای خرید یونولیت یا فوم های سبک به کاربری آنها توجه نمایید. کاربری هر یونولیت (مانند یونولیت سقفی، یونولیت دیواری، یونولیت بسته بندی)، اندازه و شکل آن را تعیین می کند.

به طور تخصصی، یونولیت هایی که برای جابجایی و بسته بندی تولید شده و به عرضه ی عمومی می رسند، با یونولیت هایی که برای کار گذاشتن در سقف، دیوار و کف ساختمان ها جهت عایق سازی استفاده می شوند، ویژگی های ظاهری و باطنی متفاوتی دارند. همچنین بازار، تعیین کننده قیمت یونولیت تهران است. شرایط فروش و خرید این گروه از محصولات بر روی تعیینِ ارزش آنها بسیار تاثیر گذار است. به عنوان مثال اگر در دوره ای اقدام به خرید یونولیت نمایید که فروش خوبی داشته و متقاضی زیادی برای خرید آن اقدام کند، با افزایش قیمت یونولیت تهران مواجه خواهید شد.

اما درست در هنگامی که تب و تاب بازار خوابیده است و تعداد انگشت شماری از مشتریان برای خرید یونولیت های سقفی، دیواری، بسته بندی و … اقدام میکنند، هزینه و قیمت خرید یونولیت تهران با نوسان بسیار پایین مواجه خواهد بود و شما به عنوان مشتری شاهد ثبات قیمت ها خواهید بود. در رکسانا فوم، تلاش بر این است که با در نظر گرفتن قیمت های بازار، قیمت دهی به مشتریان صورت گیرد. از این رو، برای کسب اطلاع از قیمت یونولیت تهران باید حتما با ما تماس حاصل کنید تا قیمت به روز به شما ارائه کنیم.

قیمت یونولیت تهران - آشنایی با قیمت یونولیت تهران و سایر شهر ها در رکسانا فوم
فوم

عوامل مختلفی در تعیین قیمت یونولیت تهران موثر هستند. مهم ترین دلیلی که این گروه از محصولات را به یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین و ارزان ترین عایق ها تبدیل کرده است، سازگاری آن با طبیعت و محیط زیست است. قابلیت بازیافت صدرصدی این گروه از محصولات باعث شده است تا استفاده ی بسیار زیاد از آنها نگران کننده و به زیان طبیعت نباشد. 

با اینکه تصور های غلط و بی پایه (که اغلب از ناآگاهی سرچشمه می گیرد) وجود دارد که عنوان می شود این نوع محصولات نیاز به سوزانده شدن در طبیعت دارند تا از بین بروند و از سویی دیگر نیاز به زمین های بسیار زیاد برای انجام این کار است؛ اما ابدا اینطور نیست. موادی که در ساخت یونولیت ها یا فوم ها به کار برده می شوند هیچگونه آسیبی به طبیعت نخواهند زد و حتی دفع آنها در زمین برای بازیافت و پیشبرد چرخه ی تبدیل آنها به مواد دیگر، کاملاً اشتباه است. 

هرگز نباید برای بازیافت این گروه از محصولات آنها را در طبیعت رها کرد. شیوه ی بازیافت و تغییر شکل ظاهری آنها برای تغییر کاربری شان پروسه ای متفاوت دارد. اگر برای استفاده از این محصولات نگران چنین مسئله ای هستید، آسوده خاطر باشید. رکسانا فوم به شما این اطمینان را می دهد که سالهاست از یونولیت ها و فوم ها برای صنایع مختلف استفاده می شود (و این کالا جز آنکه 95 درصد از هوا و تنها 5 درصد شامل مواد باشد که ابدا مشکلی برای محیط زیست به وجود نمی آورد)، و می تواند با تغییر به مواد دیگری تبدیل شود. همین ویژگی ها، یعنی سازگاری با محیط و ارزان بودنِ قیمت یونولیت تهران، باعث شده است تا مشتریان ترجیح دهند که از این مدل عایق های مسطح استفاده کنند.

نکته: برای تولید یونولیت در ایران از دو ماده مختلف به نام های استایرن و پنتان استفاده می شود. اگر در مورد این دو ماده تحقیق به عمل آورید به خوبی متوجه عدم وجود ماده سمی و مشکل زا در آنها خواهید شد.

قیمت یونولیت تهران - آشنایی با قیمت یونولیت تهران و سایر شهر ها در رکسانا فوم
یونولیت

قیمت یونولیت نسوز در تهران

استفاده از فوم های تولیدی در کارخانه های شرکت رکسانا فوم به شما این امکان را می دهد تا برای انتخاب بین محصولات مختلف ِبرند ما محدودیتی نداشته باشید. بسیاری از یونولیت هایی که در شهر تهران از رکسانا فوم خریداری می شود، یونولیت یا فوم سقفی دارای خاصیت نسوز است. 

مقاومت یونولیت های تولیدی در رکسانا فوم به طور عادی در برابر آتش و حرارت بسیار بالاست. به طوری که اگر ساختمان یا سازه ی مورد نظر طعمه ی حریق شد، می توان این احتمال را داد که گسترش آتش در کل آن ساختمان با سرعت بسیار کم انجام شود. در نتیجه کنترل و مهار آن چندان دشوار نخواهد بود. 

با این حال، بسیاری از افراد هستند که با کمک مواد دیگر، سعی در بالا بردن مقاومت یونولیت ها در برابر حرارت و آتش دارند. یکی از این مواد گچ است. روی بسیاری از یونولیت های تولیدی در رکسانا  فوم با قیمت مناسب، شیارهایی (در بالا) وجود دارد که چسبیدن گچ به آنها را آسان تر می کند. لازم به ذکر است که اگر برای خرید یونولیت نسوز تهران اقدام می کنید، می توانید فوم های عایق ضد حریق ما  را تهیه نمایید که در برابر حرارت و آتش بسیار مقاوم عمل می کنند و دیگر نیازی به استفاده از یک ماده ثانویه ی دیگر برای افزایش دادن مقاومت آنها وجود ندارد.

قیمت یونولیت تهران به صورت عمده و جزئی

قیمت یونولیت تهران و سایر شهر ها در صورت خرید از رکسانا فوم یکسان است. شما می توانید در زمان خرید و کسب اطلاع در مورد قیمت یونولیت تهران ابتدا مشخصات ظاهری آن را بررسی کنید. و سپس اقدام به خرید نمایید. ویژگی هایی مانند:

  • ظاهر سالم و یکدست
  • سطح صاف و فاقد فرورفتگی یا برآمدگی
  • فاصله های یکسان بین دانه ها یا بافت هر فوم
  • کند سوز بودن آن
  • میزان چگالی
  • اندازه و ضخامت
  • ابعاد یا طول و عرض آن

و کلیه ویژگی های دیگر مربوط به قیمت یونولیت تهران، که توسط رکسانا فوم بر روی محصول درج می شود باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرند. اما مزایای خرید و اطلاع از قیمت یونولیت تهران در رکسانا فوم نسبت به سایر شرکت های تولید کننده چیست؟ چرا شما باید به عنوان خریدار به ما اعتماد کنید، حتی شده یک مرتبه تا برای همیشه مشتری ما شوید؟

در رکسانا فوم قیمت یونولیت تهران و در سایر شهر ها یکسان است. گران فروشی یا فروختن یونولیت ها به هر شهر براساس کلان شهر بودن/ یا نبودن آن، عملی غیرمنصفانه و نادرست است که توسط رکسانا فوم انجام نمیشود. معیار های تعیین قیمت یونولیت تهران و همچنین در سایر شهر ها براساس قیمت بازار است. 

نکته بعدی اینکه شما می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش خرید یونولیت یا فوم در شرکت رکسانا فوم نمایید. به جز کیفیت بالای محصولات به شما کمک می کنیم تا عمر مفید ساختمان خود را با جلوگیری از نفوذ مایعات، حشرات، حرارت و برودت، صدا و آلودگی های صوتی افزایش دهید. که این کار تنها و تنها با کمک استفاده از محصولی با کیفیت، ممکن می شود. در رکسانا فوم هدف این است که شما مشتری گرامی بتوانید در کمترین زمان ممکن، محصول مورد نظر خود را به راحتی بیابید.

قیمت یونولیت تهران - آشنایی با قیمت یونولیت تهران و سایر شهر ها در رکسانا فوم
یونولیت تهران

سفارش و اطلاع از قیمت یونولیت تهران به صورت لحظه ای

برای مشتریان جدید و مشتریان همیشگی رکسانا فوم این امکان وجود دارد. تا بتوانند به واسطه برقراری تماس تلفنی با ما از قیمت یونولیت تهران (و سایر شهر ها) اطلاعات لازم و آنی را کسب کنند. شماره های درج شده در سایت رکسانا فوم به صورت تفکیک شده درج شده است. شما می توانید در کل روز های هفته و در ساعات کاری با رکسانا فوم تماس حاصل نمایید و از قیمت یونولیت تهران مطلع شوید. همچنین می توانید یک محصول را از بین محصولات درج شده در سایت ما انتخاب نموده و برای اطلاع از قیمت آن تماس بگیرید. قیمت یونولیت ها با توجه به اندازه، ضخامت، وزن، قیمت به روز بازار و ارزش افزوده محاسبه خواهد شد.

 

در ادامه می توانید از مقاله معرفی کامل یونولیت سقفی رکسانا فوم با وزن بالا دیدن کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید