یونولیت

شیراز  یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان فارس است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۱٬۷۱۲٬۷۴۵ تن بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد.

شیراز در بخش مرکزی استان فارس، در ارتفاع ۱۴۸۶ متری از سطح دریا و در منطقه ی کوهستانی زاگرس واقع شده. و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبزپوشان، چهل‌مقام و باباکوهی (از رشته کوه‌های زاگرس) محدود شده‌است.

شیراز پس از تبریز (در سال ۱۲۸۷) و تهران (در سال ۱۲۸۹) سومین شهر ایران است. که در سال ۱۲۹۶ خورشیدی، نهاد شهرداری در آن تأسیس گردید. شهرداری شهر به ۱۱ منطقه ی مستقل شهری تقسیم شده. و جمعاً مساحتی بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر مربع را شامل می‌شود.

نام شیراز در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، تحت نام‌های مختلفی نظیر «تیرازیس»، «شیرازیس» و «شیراز» به ثبت رسیده‌است. محل اولیه ی این شهر در محل قلعه ی ابونصر بوده‌است. شیراز در دوران بنی‌امیه به محل فعلی منتقل می‌شود. و به بهای نابودی اصطخر – پایتخت قدیمی فارس – رونق می‌گیرد. این شهر در دوران صفاریان، بوییان و زندیان پایتخت ایران بوده‌است.

شیراز از دیرباز به واسطه ی مرکزیت نسبی‌اش در منطقه ی  زاگرس جنوبی و واقع‌شدن در یک منطقه ی  به نسبت حاصل‌خیز، محلی طبیعی برای مبادلات محلی کالا بین کشاورزان، یکجانشینان و عشایر بوده‌است. همچنین این شهر در مسیر راه‌های تجاری داخل ایران به بنادر جنوب مانند بندر بوشهر قرار گرفته‌است.

شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند. سید علی خامنه‌ای -رهبر ایران- لقب سومین حرم اهل بیت در ایران را به این شهر نسبت داد.

 

 

یونولیت و فوم  شیراز

پلاستوفوم در ایران بنام یونولیت و آکاسیف (هر سه نام ثبت شده تجاری هستند) شناخته می‌شود. که نام اصلی آن پلی‌استیرن انبساطی (Expanded Polystyrene) یا EPS است. در بسیاری از کشورهای آمریکا شمالی این محصول با نام استایرفوم(Styrofoam) شناخته می‌شود. نوعی پلیمر سفید رنگ و عایق رطوبت و صدا و دما است که از فرایندهای پتروشیمی تهیه می‌شود. 

کارخانجات تولید یونولیت رکسانا فوم یکی از فروشندگان و تولید کنندگان یونولیت در تهران محسوب می گردد. که بخش زیادی از محصولات خود را به استان شیراز و سایر شهرستانهای این استان (  شیراز-مرودشت -کازرون -جهرم-لارستان-فیروزآباد و ……) ارسال می نماید.

 

واحد تولیدی صنعتی  رکسانا فوم اولین تولید کننده ورق های فومی با قابلیت عایق حراراتی و برودتی، ضربه گیری یا برگشت پذیری می باشد. ورق فوم های تولیدی رکسانا فوم در ابعاد و ضخامت های مختلف موجود بوده و امکان استفاده از آن در صنایع متعددی برای بسته بندی ، عایق کاری ، ضربه گیری و استفاده های ابزاری دیگر میسر می باشد.

 

کارخانه تولیدی رکسانا فوم مجهز به دستگاههای جدید و پیشرفته آماده تولید هر نوع یونولیت سقفی در هر سایز، مقدار، و اندازه با بسته بندی عالی و قیمت مناسب و آماده ارسال سریع به تمام  شهرستان های استان شیراز (شیراز-مرودشت -کازرون -جهرم-لارستان-فیروزآباد و …… ) می باشد.

 

جهت تماس با رکسانا فوم و اطلاع از قیمت ها جهت ارسال به تمامی نقاط استان شیراز  {  شیراز – مرودشت – کازرون – جهرم -لارستان – فسا-داراب -فیروز اباد -ممسنی-نی ریز -آباده -اقلید-لامرد-کوار-زرین دشت -قیر و کارزین- استهبان-مهر-خرامه – گراش- خرم بید -فراشبند-بوانات -ارسنجان -رستم- خنج- سروستان -یاسارگاد }با ما تماس بگیرید و یا به قسمت لیست قیمت مراجعه نمایید. جهت مشاهده مواد اولیه پلی استایرن های رکسانا به این قسمت مراجعه نمایید.

 

    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۸۸
    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۷۷
    • فکس: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۶۶
    • مدیر فروش: ۰۹۱۲۸۷۸۱۸۱۰
    • مدیریت: ۰۹۱۲۷۰۱۹۵۰۱
    • مدیریت: ۰۹۱۲۸۹۸۶۲۷۳

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید