یونولیت سقفی کندسوز

سمنان

استان سمنان در دامنه های جنوبی سلسله جبال البرز واقع شده است. و ارتفاع استان از شمال به جنوب کاسته و به دشت کویر ختم می شود.

استان سمنان با وسعتی حدود 96 هزار کیلومترمربع 5:6 درصد از مساحت کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ ششمین استان کشور است.
سمنان از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از مشرق به استان خراسان رضوی و از مغرب به استان‌های تهران و قم محدود است.
همجواری با رشته کوههای البرز و زمینهای هموار کویر شرایط اقلیمی متنوعی برای این استان بوجود آورده است. بطوری که قسمت جنوبی؛ آب و هوایی گرم و خشک، نواحی مرکزی؛ معتدل، قسمت شمال شرقی آب و هوایی سرد و خشک و قسمت شمالی به نسبت سرد است.
این تنوع آب و هوایی پوشش گیاهی متنوعی را نیز در  استان سمنان به وجود آورده است.
مرکز این استان شهر سمنان و دارای هشت شهرستان شامل سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، میامی و آرادان و سرخه است.

این شهر علاوه بر زیبایی‌های طبیعی با سابقه تاریخی چند هزار ساله به دلیل واقع شدن در گذر حوادث ناشی از لشکرکشی‌ها و مهاجرت‌های بین شرق و غرب و مهم تر از همه داشتن تاریخ تمدن دیرینه دارای آثار باستانی متعدد دیدنی مربوط به دوره‌های مختلف تاریخ است که مبین قدمت کهن آن است.

استان سمنان با هشت استان ایران همسایه است. که تعدادی از آنها از پرجمعیت‌ترین استان‌های ایران به شمار می‌آید. همسایگی استان سمنان با استان‌های خراسان رضوی و تهران موجب شده راه ارتباطی این دو استان(جاده تهران-مشهد) از استان سمنان عبور کند. همچنین جاده‌های ارتباطی بین استانهای شمالی (خراسان شمالی,گلستان و مازندران) و استان‌های مرکزی (یزد و اصفهان) از این استان عبور می‌کند.

 

یونولیت و فوم سمنان

یونولیت یا پلاستوفوم در صنعت ساختمان در اندازه های مختلف و استاندارد به عنوان بلوک های سقفی استاندارد استفاده می شود. که نام اصلی آن پلی‌استیرن انبساطی  است و سمنان به دلیل وجود انواع ساختمان و نیاز به ساخت سازه ها با قیمت های ارزان و مناسب یکی از مصرف کنندگان اصلی فوم و یونولیت در ایران است. نوعی پلیمر سفید رنگ و عایق رطوبت و صدا و دما است که از فرایندهای پتروشیمی تهیه می‌شود. 

کارخانجات تولید یونولیت رکسانا فوم یکی از فروشندگان و تولید کنندگان  ورق های یونولیت  و یونولیت سقفی در نزدیکی سمنان محسوب می گردد. جهت تماس با رکسانا فوم و اطلاع از قیمت ها با ماتماس بگیرید و یا به قسمت لیست قیمت یونولیت  مراجعه نمایید. جهت مشاهده مواد اولیه پلی استایرن های رکسانا به این قسمت مراجعه نمایید.

تولید و ارسال و پخش انواع یونولیت به شهرستان های سمنان ( /سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، میامی و آرادان و سرخه است ) تنها با یک تماس با قیمت مناسب :

  • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۸۸
  • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۷۷
  • فکس: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۶۶
  • مدیر فروش: ۰۹۱۲۸۷۸۱۸۱۰
  • مدیریت: ۰۹۱۲۷۰۱۹۵۰۱
  • مدیریت: ۰۹۱۲۸۹۸۶۲۷۳
  • آدرس کارخانه:
  • تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خ یخ سازی خ رکسانا فوم نبش خ عسگری پ ۱۲۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید