فروش و قیمت انواع یونولیت و فوم هرمزگان

یونولیت

استان هرمزگان در جنوب ایران و در شمال تنگه هرمز قرار دارد. کرانه‌های این استان در شرق بر دریای عمان و در غرب بر خلیج فارس قرار دارند.ین استان حدود ۶۸هزار کیلومتر مربع (کمابیش اندازه کشور گرجستان) مساحت دارد که از این نظر هشتمین استان کشور می‌باشد. هرمزگان از جهت شمال و شمال شرقی با استان کرمان، غرب و شمال غربی با استان‌های شیراز  ( فارس ) و بوشهر از شرق با سیستان و بلوچستان همسایه بوده و جنوب آن را آبهای گرم خلیج فارس و دریای عمان در نواری به طول تقریبی ۹۰۰ کیلومتر دربرگرفته‌است.

بعضی از جزیره‌های مهم هرمزگان عبارت‌اند از :

جزیره قشم
جزیره ابوموسی
جزیره کیش
جزیره لاوان
جزیره هندرابی
جزیره شتور (شیدور یا جزیره ماران)
جزیره لارک
جزیره هرمز
جزیره هنگام
جزیره تنب بزرگ
جزیره تنب کوچک
جزیره سیری
جزیره فرور بزرگ
جزیره فرور کوچک

یونولیت هرمزگان

یونولیت ( فوم ) با دوام ویژگی های یک مصالح ساختمانی مقاوم در برابر شعله و آتش برای ایمنی بیشتر سازه ها می باشد. کارخانجات تولید یونولیت رکسانا فوم یکی از فروشندگان و تولید کنندگان یونولیت در تهران محسوب می گردد که بخش زیادی از محصولات خود را به استان هرمزگان و سایر شهرستانهای این استان (ابوموسی، بستک،  بندر عباس،  بندر لنگه،  جاسک،  حاجی‌آباد،  رودان، قشم،  پارسیان،  میناب،  خمیر، بشاگرد،  سیریک،  هشت بندی  و … ) و جزایر آن (قشم ، ابوموسی ، کیش ، لاوان ، هندرابی ، شتور ( ماران) ، لارک ، هرمز، هنگام  ، تنب بزرگ ، تنب کوچک) ارسال می نماید.

واحد تولیدی صنعتی  رکسانا فوم اولین تولید کننده ورق های فومی با قابلیت عایق حراراتی و برودتی، ضربه گیری یا برگشت پذیری می باشد. ورق فوم های تولیدی رکسانا فوم در ابعاد و ضخامت های مختلف موجود بوده و امکان استفاده از آن در صنایع متعددی برای بسته بندی ، عایق کاری ، ضربه گیری و استفاده های ابزاری دیگر میسر می باشد.

کارخانه تولیدی رکسانا فوم مجهز به دستگاههای جدید و پیشرفته آماده تولید هر نوع یونولیت سقفی در هر سایز، مقدار، و اندازه با بسته بندی عالی و قیمت مناسب و آماده ارسال سریع به تمام جزایر و شهرستان های استان هرمزگان (ابوموسی، بستک،  بندر عباس،  بندر لنگه،  جاسک،  حاجی‌آباد،  رودان، قشم،  پارسیان،  میناب،  خمیر، بشاگرد،  سیریک،  هشت بندی  و … ) می باشد.

جهت تماس با رکسانا فوم و اطلاع از قیمت ها جهت ارسال به تمامی نقاط استان هرمزگان با ما تماس بگیرید و یا به قسمت لیست قیمت مراجعه نمایید. جهت مشاهده مواد اولیه پلی استایرن های رکسانا به این قسمت مراجعه نمایید.

    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۸۸
    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۷۷
    • فکس: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۶۶
    • مدیر فروش: ۰۹۱۲۸۷۸۱۸۱۰
    • مدیریت: ۰۹۱۲۷۰۱۹۵۰۱
    • مدیریت: ۰۹۱۲۸۹۸۶۲۷۳
    • آدرس کارخانه:
    • تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خ یخ سازی خ رکسانا فوم نبش خ عسگری پ ۱۲۱

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید