فرآیند تولید یونولیت سقفی و ورق یونولیت فشرده

ورق یونولیت فشرده رکسانا فوم و معرفی آن

یونولیت ( فوم )

یا پلی استایرن که مدتی است برای مصارف ساختمانی ( یونولیت سقفی و ورق یونولیت ) و یا یونولیت بسته بندی مورد توجه قرار گرفته است معمولا بصورت کیسه های بزرگ جامبو با وزن 1000 کیلوگرم و یا پاکت های کوچک 25 کیلویی خریداری شده. وارد کارخانه تولید یونولیت میشود که بوسیله جرثقیل یا لیفتراک تخلیه شده. بعدا به قسمت پخت اولیه جهت تولید فوم انتقال داده میشود.

فرآیند تولید 

سپس با دستگاه انتقال مواد به دستگاه های مواد پز پخت اولیه فوم هدایت و بعد از کنترل و تنظیم های اولیه و تنظیم بخار توسط اپراتور ، دستگاه بصورت کاملا اتوماتیک مواد اولیه فوم را پخته و داخل سیلو های بزرگ که برای این کار از قبل آماده هستند قرار میگیرد.
بعد از طی حدود 24 ساعت که از زمان دپو میگذرد مواد 1 بار پخت شده از طریق دستگاه انتقال مواد به قسمت پخت 2 هدایت می شوند. بار دیگر توسط دستگاه مواد پز بصورت اتوماتیک پخته می شوند و در سیلو های دپو مجددا قرار میگیرد.
بعد از مدت 5 تا 6 ساعت که از قرار گرفتن مواد در سیلو میگذرد. این بار مواد فوم پخته شده به سمت قسمت تولید بلوک  فوم رفته و توسط دستگاه انتقال مواد داخل بلوکر ریخته شده. اپراتور مربوطه شروع به تولید بلوکهای مادر می نماید.
این بلوکها معمولا 100×100×200 سانت می باشند. بعد از تولید بلوکهای مادر بار دیگر بلوکها مدت 24 ساعت در دپو و قسمت خشک کن قرار میگیرند. دیگر آماده برش کاری نسبت به نیاز مشتریان از جمله یونولیت سقفی و یا ورق یونولیت  یا یونولیت ورقه ای می باشد .
فرآیند تولید بلوکهای پلی استایرن معمولا طی زمان 36 تا 48 ساعت می باشد.

فروش یونولیت سقفی و ورق یونولیت فشرده

کارخانه تولیدی رکسانا فوم مجهز به دستگاههای جدید و پیشرفته آماده تولید هر نوع فوم سقفی در هر سایز، مقدار، و اندازه با بسته بندی عالی و قیمت مناسب و آماده ارسال سریع به تمام نقاط کشور می باشد. می توانید جدول مواد تشکیل دهنده پلی استایرن به کار رفته در فوم های رکسانا فوم و سایر محصولات ما را مشاهده فرمایید. جهت اطلاع از قیمت ها و یا سفارش با بخش فروش با شماره های ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۷۷ یا ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۸۸  تماس حاصل فرمایید و یا درخواست خود را به شماره ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۶۶ فکس نمایید.همچنین می توانید فرم تماس را تکمیل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید