خدمات فروش ورق یونولیت

ورق یونولیت

فروش ورق یونولیت به منظور کاربردهای مختلف از طریق شرکت‌های تامین کننده این مصالح به صورت مستقیم و از طریق فروشگاه های اینترنتی به صورت غیر مستقیم در اختیار مصرف کنندگان در بخش های مختف صنایع قرار می گیرد. قیمت یونولیت ورقه ای با توجه به ضخامت، عرض، نوع ورقه، رنگ، میزان فشردگی، ماده اولیه برای تهیه ورقه ها، برند تولید کننده و گرید تجاری آن تعیین می گردد.

 کارخانه های تولیدکننده انواع یونولیت ورقه ای تمام استانداردهای مورد نیاز را برای این مصالح رعایت می کنند. و شرایط متنوعی را برای فروش ورق  در نظر می‌گیرند. به طور مثال، یکی از کارخانه های تولیدکننده در کشور چین، انواع یونولیت ورقه ای را با ضخامت ۲۰ تا ۱۵۰ میلی متر و عرض ۶۰۰ ، ۹۰۰ و ۱۲۰۰ میلی متر تولید می کند. رنگ این یونولیت ها آبی، زرد یا سفارشی هستند.

موارد کاربرد این نوع ورقه های یونولیت برای عایق سازی و مدل سازی گزارش شده است. بر همین اساس، قیمت فروش ورق  در مقایسه با مدل‌های مشابه آن در بازار متفاوت خواهد بود.
عامل مهم دیگری که در قیمت فروش ورق تاثیرگذاراست، فروش این مصالح توسط تولید کنندگان می باشد. قیمت یونولیت ورقه ای با توجه به نوع بسته بندی تعیین می شود. به طور مثال، شرکت فوق، ساخت محصولات خود را به صورت بسته بندی های ۵ ورقه ای، ۱۰ ورقه ای و 20 ورقه ای با ابعاد ۲۴۰۰ در ۶۰۰ میلی متر (طول و عرض) با ضخامتهای ۲۵ ، 50 و 75 میلی متر به فروش می‌رساند. بنابراین قیمت در هر بسته به صورت مجزا حساب می شود.


مرکز فروش ورق فوم

 خدمات ارائه شده در مرکز فروش عبارتند از: تامین مصالح یونولیتی نظیر ورق فوم. انواع یونولیت با ضخامت ها و ابعاد متفاوت. ارائه مشاوره خرید و انتخاب ورق ها متناسب با نوع کاربرد. تامین مصالح. حمل آنها تا محل مورد نظر مشتری. خدمات پشتیبانی مشتریان.

هر چه شرکت هایی که به عنوان مرکز فروش ورق فعالیت می کنند خدمات گسترده‌تری ارائه دهند. و شرایط فروش ورق فوم را ساده تر و متنوع تر نمایند. مشتریان بیشتری می توانند به سمت خود جذب کنند.


مزایای انواع ورق فوم

یونولیت ورقی یا ورق های فوم پلی استایرن، ساخته شده از گرانول های پلی استایرن سازگار با محیط زیست هستند. این ورقه ها در کارخانه با استفاده از گرانول های پلی استایرن و بازدارنده های آتش سوزی، تحت فرایند اکستروژن قرار می گیرند. پس از قالب گیری و خنک شدن به ابعاد استاندارد برش داده می شوند. انواع ورق فوم دارای مزایای زیر می باشد:

  • عایق حرارتی بسیار عالی؛ کاهش مصرف انرژی ساختمان؛ عدم تولید آلودگی برای محیط زیست.
  • دوام و طول عمر پایدار.
  • عدم نفوذ پذیری در برابر آب.

ویژگی ها، مشخصات فنی و فروش ورق یونولیت

یکی از عواملی که هنگام فروش ورق مشتریان باید از آن اطلاع داشته باشند واژه ها و مشخصات فنی این مصالح است. قطعاً به دور از انتظار است که افرادی که برای خرید مصالح مورد نیاز ( انواع ورق های یونولیتی) به مراکز فروش ورق فوم مراجعه می‌کنند، بدون دانستن مشخصات فنی محصول مورد نظر، اقدام به خرید نمایند! برخی از ویژگی های کلی برای ورق فوم بیان می شود که هنگام خرید و فروش فوم باید  آن را در یک جدول  از فروشنده دریافت کرد.


 هنگام خرید و فروش ورق یونولیت به موارد زیر دقت کنید:

  • تراکم یا دانسیته ورق های یونولیتی بر حسب کیلوگرم بر متر مکعب
  • ضخامت ورق های یونولیتی
  • ابعاد طول و عرض ورق ها
  • توان فشردگی بر حسب کیلو پاسکال
  • سرعت جذب آب بر حسب درصد
  • میزان نفوذ پذیری در برابر بخار آب
  • مفاهیم مرتبط با حریق آتش سوزی ( در این مورد، فروش ورق یونولیت بر اساس کدها و گرید های تجاری مخصوص انجام می گیرد)

فروش ورق فوم برای عایق سازی دیوارهای ساختمان

یکی از کاربردهای عایق سازی ساختمان که فروش ورق فوم آن را پوشش می‌دهد با استفاده از انواع ورق با ضخامت ۶ تا ۵۰ میلی متر امکان پذیر می باشد. عایق سازی دیوارهای ساختمان ها  از طریق ورق های یونولیتی با پوشش فایبر گلاس یا سیمان و با رعایت اصول صحیح نصب امکان پذیر می باشد.

انواع ورق یونولیت که برای عایق سازی دیوارهای ساختمان به کار می رود دارای گرید A از نظر حریق و کیفیت است. قیمت فروش ورق یونولیت در این حالت به دلیل وزن سبک  وکیفیت بالا در مقایسه با سایر انواع فوم های ساده تر، کمی بیشتر خواهد بود.

برای محاسبه قیمت نهایی فروش ورق یونولیت برای عایق سازی دیوارها و کف ساختمان ها لازم است ابتدا مساحت مورد نیاز در ساختمان اندازه گیری شود؛ سپس متناسب با ضخامت ورق یونولیت و میزان کاربرد آن در ساختمان، یکی از ضخامت های موجود در بازار انتخاب گردد.

مرکز …. در حال حاضر به عنوان یکی از مراکز تخصصی در حوزه فروش ورق یونولیت، تامین انواع یونولیت ورقه ای، ورق فوم، انواع این مصالح را با قیمت مناسب برای مصارف عایق سازی فراهم کرده است. برای دریافت قیمت یونولیت ها و اطلاع از مشخصات فنی هر یک  می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

بخش فروش: 56864477-021
فکس: ۵۶۸۶۴۴۶۶-۰۲۱
مدیر فروش: ۸۷۸۱۸۱۰-۰۹۱۲
مدیریت: ۷۰۱۹۵۰۱-۰۹۱۲
مدیریت: ۸۹۸۶۲۷۳-۰۹۱۲

آدرس : تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خ یخ سازی خ رکسانا فوم نبش خ عسگری پ ۱۲۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید