بهترین ورق یونولیت فشرده بسته بندی؛ از حمل فرآورده های خونی تا وسایل برقی و شکستنی

بهترین ورق یونولیت فشرده بسته بندی؛ از حمل فرآورده های خونی تا وسایل برقی و شکستنی

آشنا ترین و رایج ترین شیوه ی استفاده از ورق یونولیت را می توان به نوعِ مخصوص آن (چگالی بالا) برای بسته بندی دانست، که اجازه ی آسیب دیدن و یا ضرب دیدن، شکستن و از بین رفتن محصولات مختلف را در سراسر دنیا در حین انتقال و جابجایی های مکرر نمی دهد؛ مثلا یک وسیله ی بزرگ برقی یا یک ظرف شکستنی. ورق یونولیت فشرده بسته بندی عموما برای انواع و اقسام محصولات تولیدی استفاده می شوند که نشانه ای بر اهمیت دادن تولید کننده برای آسان تر شدن حمل و نقل و کاهش احتمال ِشکستن و از بین رفتن اشیاء و محصولات تولیدی است.

به طبع، وقتی تلوزیون، یخچال، یا به طور کلی وسایل برقی خانه یا وسایل تزئینی شکستنی و غیره را خریداری می کنید، اگر در کارتن یا جعبه ی محصول هیچ اثری از ورق یونولیت فشرده بسته بندی نباشد، می توانید احتمال قطع به یقین دهید که وسیله قطعا آسیب دیده است. بنابراین چه نتیجه ای می توان از این عدم بسته بندی با در نظر گرفتن حداکثر استاندارد ها دریافت کرد؟

اینکه تولید کننده به محصول و شرایط استفاده از آن اهمیت نداده و در نتیجه کالای مورد نظر سالم نبوده و امکان استفاده از آن نیز وجود نخواهد داشت. این مسئله بسیاری از شرکت ها و کارخانه جات سراسر ایران و جهان را ملزم می کند تا از ورق یونولیت فشرده بسته بندی برای محصولات ِخود با ریسک بالای احتمال ضربه خوردن یا آسیب دیدن و سپس از کار افتادن، استفاده نمایند. برای اینکه ورق یونولیت فشرده بسته بندی محصولات خود را با قیمت مناسب تهیه کنید، می توانید به شرکت رکسانا فوم اعتماد کنید.

فروش ورق یونولیت
فروش ورق یونولیت

فروش ورق یونولیت فشرده بسته بندی با قیمت مناسب

به ورق یونولیت فشرده بسته بندی اصطلاحاً فوم بسته یا یونولیت بسته بندی هم گفته می شود. این یونولیت ها به صورت عمده یا جزئی قابل تهیه هستند و غالبا توسط شرکت ها و کارخانه های تولید کننده ی تجهیزات برقی، ظروف شکستنی و یا محصولات دارای ابعاد بزرگ مانند یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون و غیره برای ایمنی این وسایل استفاده می شوند. حتی یونولیت های کوچک نیز برای وسایل ظریف قابل تهیه و تولید هستند (به صورت خاص و از پیش طراحی شده). اگر به دنبال ورق یونولیت فشرده بسته بندی هستید، می توانید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید. شما برای تهیه ورق یونولیت فشرده بسته بندی غالبا می بایست آن را در بسته های n تایی تهیه کنید چون به صورت تکی و یک دانه عرضه نمی شود.

ورق یونولیت فشرده خواص متعددی دارد و یکی از این ویژگی‌ ها ضربه گیر بودن ِآنهاست است. اگرچه ورق یونولیت فشرده بسته بندی بسیار قدرتمند در برابر ضربه های بسیار سهمگین نیست، اما می تواند تا نیمی از اثر ضربات را حین حمل و نقل و جابجایی گرفته و قدرت آن را کاهش دهد. توجه داشته باشید که برای تاثیر گذاری ِ ویژه شما باید ورق یونولیت فشرده و با تراکم بالا را خریداری کنید، تا خاصیت ِمذکور حفظ شده و برقرار باقی بماند. در صورتی که چگالی ورق یونولیت انتخاب کم باشد، تقریبا کمترین اثر و دفاع را در مقابل آسیب و ضربات بیرونی خواهد داشت.

این نوع ورق های یونولیت بیشتر مخصوص ِایجاد عایق یا پر کردن فضاهای خالی مابین ساختمان ها هستند تا نفوذ عوامل خارجی را به پیِ ساختمان کاهش دهند. اما این در حالی است که از ورق یونولیت فشرده بسته بندی با چگالی بالا بیشتر برای محافظت از وسایل و تجهیزات مختلف استفاده می شود. حتی اگر نیاز باشد شما می توانید علاوه بر جلوگیری از ضربات و آسیب ها از این ورق ها برای ایجاد محافظت از وسایل مختلف و عایق سازی استفاده نمایید.

استفاده از ورق یونولیت فشرده بسته بندی در صنایع مختلف

کاربرد ِ ورق یونولیت فشرده بسته بندی فقط به حفاظت از اشیاء یا وسایلی که نیاز به ضربه گیر دارند خلاصه نمی شود، اما به دلیل استفاده مکرر در زندگی روزانه، ما عموما آنها با این کاربری های خاص می شناسیم. اما ورق یونولیت فشرده در سازمان انتقال خون، صنایع چوبی، صنایع ِمرتبط با تولید وسایل گرمایشی و سرمایشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع هرکجا که به یک محافظ سبک یا یک عایق مناسب نیاز داریم می توانیم از ورق یونولیت فشرده بسته بندی استفاده کنیم؛ همچنین همانطور که اشاره شد برای استفاده از هریک از ورق های یونولیت باید ضخامت و چگالی آن را مورد توجه قرار دهیم تا به گزینه ی مطلوب جهت ثبت سفارش دست یابیم.

در صورتی که برای انتقال صحیح و بدون دردسر فرآورده های خونی و جابجایی آن در دماهای مشخص، جابجایی محصولات خوراکی و غذایی حساس به محیط و نیازمند جابجایی امن و آسان، جابجایی بدون دغدغه و انتقال امن و آسان محصولات چوبی که با یک ضربه از نظر ظاهری و از نظر کاربردی دچار مشکل می شوند و غیره نیازمند ورق یونولیت فشرده بسته بندی با ضخامت زیاد و کیفیت ِمثال زدنی هستید، می توانید به ما در رکسانا فوم اعتماد کرده و برای خرید ورق یونولیت فشرده بسته بندی و ثبت سفارش اقدام نمایید.

برای این منظور تنها کافی است که با ما تماس حاصل کنید. امکان درخواست و خرید ورق یونولیت فشرده بسته بندی به هر میزان و تعداد وجود دارد. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ورق یونولیت فشرده و دریافت مشاوره با ما تماس حاصل کنید. امکان فروش و بسته بندی ورق یونولیت فشرده مخصوص برای جابجایی و انتقال مواد، وسایل و اشیاء خاص در سراسر ایران وجود دارد.

خرید ورق یونولیت فشرده
خرید ورق یونولیت فشرده

خرید ورق یونولیت فشرده بسته بندی با دانسیته بالا

دانسیته بالا برای ورق یونولیت فشرده بسته بندی یکی از معیار های تعیین ویژگی ِیونولیت ها به حساب می آیند مانند ضخامت یا طول یا عرض. در واقع دانسیته ورق یونولیت ها به شما اعلام می کند که میزان فشردگی ِآن ورق چقدر است. بنابراین می توان در انتخاب و موقع خرید ورق یونولیت فشرده بسته بندی به واسطه ی این معیار بهتر تصمیم گیری نمود. نماد این معیار نیز حرف p در زبان انگلیسی می باشد. به همین روال وقتی میزان دانسیته ی یک ورق یونولیت عددی خاص اعلام می شود، (مثلا 10) به معنای این است که وزن آن ورق به چه مقدار می باشد.

این معیار در زمان خرید ورق یونولیت فشرده با دانسیته بالا به شما کمک می کند تا در صورتی که به ورق یونولیت با وزن کمتر و ضخامت کمتر نیاز دارید، بتوانید براساس وزن و حجم آن تصمیم گیری کنید. البته به خاطر اینکه ورق یونولیت فشرده بسته بندی به صورت یک پک فروخته می شود، بررسی یک نمونه یا یک عدد ورق یونولیت در مورد مابقی ِمحتوای آن بسته یا پک به شما کلیه‌ی اطلاعات لازم را خواهد داد. با توجه به اینکه نمی توان به همه ی مشتریان برای خرید ورق یونولیتی که مناسب برای بسته بندی اشیاء و مواد مختلف یا تجهیزات باشد، یک نوع خاص را پیشنهاد داد، به همین جهت شما می بایست بر اساس نوع ِ وسیله و اندازه، ابعاد، شرایط فیزیکی و نحوه حمل و نقلِ آن، برای خرید ورق یونولیت فشرده بسته بندی به تعداد مناسب و دریافت مشاوره فروش، اقدام نمایید.

برخی از مشتریان گمان می کنند که اگر من باب مثال برای وسایل و تجهیزات بزرگ اقدام به خرید ِ ورق یونولیت فشرده بسته بندی کنند، باید لزوما یک ورق نسبتا نازک با ضخامت کم و دانسیته ی کم خریداری کنند؛ چرا که اصولا وسایل بزرگ که جای نسبتا زیادی را اشغال می کنند (مانند یخچال ها یا فریزر ها) به دلیل بزرگ بودن نیازی به ضربه گیر قوی ندارند. اما این انتخاب با چنین شرایطی کاملا نادرست بوده و به طور حتم در زمان جابجایی ِاین نوع وسایل شما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد.

با توجه به بزرگ بودن وسایل برقی و لوازم خانگی از این دست، باید ورق یونولیتی که برای محافظت از آن استفاده می کنید نیز ضخیم و حجیم و با چگالی بالا باشد، تا بتواند به خوبی از پس ساپورت و کنترل ِعدم وارد آمدن آسیب به وسیله ی مورد نظر شما برآید. اگر انتخاب ورق یونولیت فشرده بسته بندی برای هر وسیله ای با اتخاذ تدابیر لازم و محاسبات عددی صورت گیرد، شما می توانید مطمئن باشید که نه تنها آن وسیله دچار مشکل و آسیب جدی نخواهد شد، بلکه ورق های یونولیتی که برای محافظت از آن داخل بسته بندی استفاده شده اند، سالهای سال قابل استفاده خواهند بود.

بهترین ورق یونولیت
بهترین ورق یونولیت

بهترین ورق یونولیت فشرده بسته بندی را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه ی ورق یونولیت فشرده بسته بندی با بهترین کیفیت و کاربری آسان تا سالهای زیاد می توانید به شرکت رکسانا فوم که در این زمینه تخصص و تجربه ی طولانی مدت دارد، اعتماد کنید. ما علاوه بر کیفیت قیمت پایین سفارش های حجیم یا جزئی مان را مد نظر قرار داده ایم و این امکان را فراهم کرده ایم تا شما به واسطه بررسی محصولات در سایت و برقرار تماس تلفنی بتوانید به راحتی برای خرید ورق یونولیت فشرده بسته بندی اقدام نمایید. به این منظور خرید و انتخاب برای مشتریان در سراسر ایران بسیار آسان و به راحتی انجام می پذیرد. شماره های تماس شرکت رکسانا فوم در سایت درج شده است؛ همچنین امکان ایجاد ارتباط آنلاین برای مشاوره ی خرید وجود دارد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید