اجرای یونولیت عایق جهت کابین آسانسور

یونولیت

 

ساختار یونولیت عایق جهت کابین آسانسور چگونه است؟

یونولیت عایق جهت کابین آسانسور ماده شیمیایی و نوعی پلیمر است. این ماده توانایی بالایی برای عایق نمودن آسانسور و جلوگیری از ورود عوامل بیرونی مانند صدا و ضربه به داخل کابین را دارد. نام شیمیایی این ماده پلی استایرن انبساطی است و در مقایسه با مواد و مصالح ساختمانی دیگر وزن پایینی دارد. برای تهیه و خرید یونولیت عایق جهت کابین آسانسور باید به خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن توجه نمایید. انواع مختلف یونولیت ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و برای مکانهای متفاوتی استفاده می شوند.

یونولیت

ساختار یونولیت عایق جهت کابین آسانسور چگونه است؟

 

 در حال حاضر یونولیت ها در ساختمانها کاربردهای بیشماری دارند و دارای وزن بسیار سبکی می باشند. یونولیت عایق برای کابین آسانسور به شکل ورق یکدست می باشد و از نظر فشردگی دارای استاندارد ویژه‌ای است. یونولیت عایق جهت کابین آسانسور ویژگی های بسیار زیادی دارد و علاوه بر مقاومت در برابر فشار و ضربه قابلیت برش در اندازه های مختلف را دارد و به دلیل سبک بودن، حمل آن آسان است.

پلی استایرن پلیمر سفید رنگ است و به عنوان عایق حرارت، صدا و رطوبت شناخته شده است. کابین آسانسور نیز از مکان هایی است که به عایق نیاز دارد و یونولیت  گزینه بسیار مناسبی می باشد. با توجه به تنوعی که از نظر جنس و طراحی در کابین آسانسور وجود دارد نیاز به ماده‌‌‌‌‌ای مانند یونولیت برای مقاوم سازی به شدت احساس می شود. برای تهیه یونولیت عایق جهت کابین آسانسور باید به مراکز عرضه مستقیم و تولید مراجعه نمایید.

 کاربرد  یونولیت عایق در آسانسور چیست؟

استفاده از یونولیت عایق جهت کابین آسانسور توسط شرکت های خدماتی فعال در زمینه تولید و نصب آسانسور مرسوم می باشد. یونولیت یا پلی استایرن به عنوان عایق محکمی در برابر  رطوبت ، دما و صدا توانایی محافظت از کابین را دارد. این عایق به عنوان پوشش بر روی دیواره کابین و یا سقف و کف مورد استفاده قرار می گیرد. کابین آسانسور در واقع اتاقکی است که افراد یا وسایل را بین طبقات جابجا می کند.

 این فضا بوسیله جنس های مختلفی پوشانده می شود و در حال حاضر طرح ها و شکل های متنوعی را برای کابین آسانسور در نظر می گیرند. طرح های مختلف کابین آسانسور با توجه به ساختمان و کاربری آن متفاوت می باشد. علاوه بر انواع طرح و رنگ که در کابین بکار می‌رود، مقاوم سازی‌ این بخش از ساختمان نیز دارای اهمیت است. یونولیت عایق جهت کابین آسانسور از ورود هر نوع صدا و رطوبت جلوگیری می کند و دمای کابین نیز کنترل شده و از هر گونه حریق نیز جلوگیری می شود.

 این ماده دارای انعطاف پذیری بالایی است و می توان آن را برای قسمت‌های مختلف آسانسور قالب بندی نمود. بازسازی کابین آسانسور توسط افراد متخصص در این  زمینه انجام می شود. یکی از فعالیت های این افراد بکارگیری یونولیت به عنوان پوشش دیوار کابین  به عنوان عایق است.

یونولیت

 

انواع یونولیت و کاربرد آنها

 انواع پلی استایرن و کاربرد آنها

علاوه بر اینکه یونولیت عایق جهت کابین آسانسور می باشد، این پلیمر در محیط‌های مختلفی به عنوان عایق و محافظ کاربرد دارد. بیشترین کاربرد یونولیت در ساختمان سازی است و حتی در این صنعت نیز دارای  تنوع زیادی می باشد. یونولیت ها با توجه به چگالی که دارند، کاربرد های مختلفی خواهند داشت. به عنوان نمونه چگالی که بالای 40 باشد، وزن بالایی دارد و در صنایع ساختمان سازی و تولید عایق های صوتی و … مورد استفاده قرار می گیرد. یونولیت هایی که در سقف کاربرد دارند، چگالی حدود 12 دارند.

 برخی از این محصولات برای پوشش دیوارها تولید می گردند. کابین آسانسور نیز یکی از مکان هایی است که این پلیمر شیمیایی به عنوان دیوار پوش و یا سقف این محفظه بکار می رود. این ماده عایق بسیار قوی می باشد و به همین دلیل مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. در زمان تولید این محصول با توجه به سفارش خریدار و محیطی که یونولیت مورد نیاز می باشد، چگالی و یا شکل این محصول قابل تغییر است. یکی از پر فروش ترین این محصولات یونولیت عایق جهت کابین آسانسور است.

 سفارش و خرید بهترین کیفیت عایق برای کابین

برای خرید یونولیت عایق جهت کابین آسانسور باید اطلاعات درست و دقیقی را به تولید‌ کننده و یا فروشنده بدهید. ابعاد کابین آسانسور و در نظر گرفتن چگالی مناسب یونولیت برای آسانسور مورد نظر اطلاعاتی است که برای سفارش یونولیت مورد نیاز است. برای اجرا و نصب یونولیت کابین آسانسور باید با شرکت‌های خدماتی و فنی که دارای متخصصین این امر می باشند همکاری نمایید. افراد فعال در این حوزه با توجه به نوع آسانسور و محیط مورد نظر عایق سازی کابین با یونولیت را انجام می‌‌‌‌دهند. برای خرید می‌‌‌‌توان ابعاد مورد نظر را به تولید کننده سفارش داد. تولید کنندگان این محصول یونولیت را با کیفیت های مختلف وارد بازار می کنند به همین دلیل باید در هنگام خرید به برند و کیفیت یونولیت توجه داشته باشید.

قیمت یونولیت مورد استفاده در کابین آسانسور

قیمت یونولیت با توجه به ضخامت و وزنی که دارد متفاوت می باشد. مواد اولیه ای که در این  پلیمر بکار می رود از نظر کیفیت دارای درجه بندی است و بر کیفیت یونولیت تاثیر می گذارد. یونولیت عایق جهت کابین آسانسور نیز دارای کیفیت های مختلفی است. با توجه به مواد اولیه و ابعاد این محصول قیمت نیز  متفاوت خواهد بود.

 

اجرای یونولیت عایق جهت کابین آسانسور

قیمت یونولیت مورد استفاده در کابین آسانسور

 برای خرید این محصول باید به فروشگاه هایی که در این زمینه  تجربه و  فعالیت زیادیی دارند مراجعه نمایید تا با ضمانت و  دقت بالا عایق سازی کابین را انجام دهند. علاوه بر جنس یونولیت نحوه اجرای این کار برروی آسانسور بسیار مهم می باشد. استفاده از این محصول با توجه به دانشی که در مورد مزیت های یونولیت بدست آمده بسیار افزایش یافته است. این پلیمر به عنوان عایق صوت و دما و رطوبت عمل می کند.

برخی از کارخانه‌ها دارای استانداردهای لازم برای تولید یونولیت عایق جهت کابین آسانسور هستند. قیمت این محصول با توجه به کیفیت  یونولیت و مواد اولیه قابل تغییر است. برای دریافت قیمت های واقعی و دقیق باید به نمایندگی ها و یا سایت های معتبر از تولید کنندگان مراجعه نمایید. امروزه آسانسور ها هم از نظر ظاهری و هم از نظر امکانات در بهترین شرایط ممکن قرار دارند و تقریبا بسیاری از معایب این وسیله بهبود یافته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×چت آنلاین
محتوای جدید