یونولیت ورق فشرده یزد ( فوم فشرده )

تولید ورق یونولیت و ورق فوم فشرده  با دانسیته بالا فرایندی است که مواد اولیه پلی استایرن بعد از پخت اولیه بصورت بلوک های بسیار مستحکم درآمده و باز بصورت ورق های مختلف با ابعاد گوناگون برای مصارف بسیار تولید می شود .

یونولیت ورقی (ورقه ای) و ورق های فوم امروزه در بسیاری از صنایع مخصوصاً صنایع دستی استفاده می شود. اینک ورق های یونولیت با چگالی مختلف در صنعت فرش و پشتی هم کاربرد فراوان و حیاتی پیدا کرده است. در شهر های زیبای یزد و کاشان و مشهد صنعت گران هنرمند فرش و پشتی جایگزین بسیار خوبی برای پوشال و ابر در داخل پشتی های تولیدی خود پیدا کرده اند. از مزایای ورق یونولیت به غیر از تسریع در کار و حجم کم آن قیمت مناسب و با صرفه آن است .

تولید و ارسال و پخش انواع یونولیت (سقفی ، ورق فوم فشرده ، یونولیت درز انقطاع ، یونولیت دیواری و … ) به همه نقاط شهر و سایر شهرستانهای یزد (بافق ، میبد ، اشکذر ، بهاباد ، تفت ، ابرکوه ، مهریز ، خاتم ، اردکان و )  تنها با یک تماس با قیمت مناسب .

    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۸۸
    • بخش فروش: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۷۷
    • فکس: ۰۲۱۵۶۸۶۴۴۶۶
    • مدیر فروش: ۰۹۱۲۸۷۸۱۸۱۰
    • مدیریت: ۰۹۱۲۷۰۱۹۵۰۱
    • مدیریت: ۰۹۱۲۸۹۸۶۲۷۳
    • آدرس کارخانه:
    • تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خ یخ سازی خ رکسانا فوم نبش خ عسگری پ ۱۲۱

 

یونولیت یزد

ورق یونولیت یزد

یزد مرکز استان و شهرستان یزد در مرکز ایران است. این شهر بین رشته‌های شیرکوه و خرانق و در دشتی گسترده به نام دشت یزد ـ اردکان قرار گرفته‌است. یزد اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان است. به قسمی که اولین صندوق امانات جهان در ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا نهاده شده است. این شهر (یزد ) به «شهر بادگیرها» و «شهر دوچرخه‌ها» معروف است.

استان یزد یکی از استان‌های ایران است. مرکز آن شهر یزد است. این استان در مرکز ایران قرار گرفته و از اطراف با استان‌های اصفهان ، خراسان جنوبی ، کرمان و فارس همسایه است. این استان در حدود 74493 کیلومتر مربع وسعت داشته و به تنهایی 4 و نیم درصد از کل وسعت ایران را در بر می‌گیرد. در فصول بهار و تاستان، آب و هوای بیش‌تر مناطق استان، گرم و خشک و در فصول زمستان و پاییز سرد و نسبتاً مرطوب است.

در برخی از منابع، بنای اولیهٔ برخی از شهرهای استان را به سلیمان پیامبر، ضحاک، اسکندر مقدونی و ابراهیم پیامبر نسبت داده‌اند. آثاری چون دست‌افزارهای به‌دست‌آمده از دره‌های شیرکوه، نگاره‌های کوه ارنان و سفال‌های منقوش قلعهٔ میبد نشان‌دهندهٔ تمرکز مدنیت یزد در گذشته در چهار منطقهٔ استان هستند: مهریز و فهرج، یزد، اشکذر و میبد و اردکان.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چت آنلاین
محتوای جدید