ورق یونولیت – چرا ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف ساختمان بسیار مناسب است؟

ورق یونولیت - چرا ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف ساختمان بسیار مناسب است؟

اصولاً دو نوع عایق سازی مد نظر بسیاری از سازندگان ساختمان ها است؛ یکی عایق صدا و دیگری عایق حرارت که به بهبود زندگی و اقامت در آن ساختمان کمک شایانی می کند. ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف یکی از برترین محصولاتی است که می توانید با خرید و استفاده از آن اصطلاحاً یک تیر و دو نشان بزنید؛ یعنی هم عایق سازی «صدا» و هم «انرژی» را انجام دهید.

به این صورت نه در فصل گرم و نه در فصل های سرد، اتلاف انرژی را تجربه خواهید کرد و نه صدای همسایگان یا صداهای محیط به داخل ساختمان نفوذ خواهد کرد. اگر به فکر عایق سازی کف  ساختمان باشید، به طور قطع می توانید تا پنجاه درصد، صرفه جویی در مصرف انرژی داشته باشید و همچنین محیطی امن و دارای بهترین ویژگی های اقامتی را طراحی کنید. ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف چه برای خانه ها و چه برای واحد های تجاری، انتخابی بسیار مناسب و کم هزینه می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در شرکت رکسانا فوم همراه باشید.

انتخاب بهترین عایق برای کف ساختمان

پیدا کردن بهترین عایق برای کف ساختمان ها که معمولاً هدر رفت انرژی بیشتر را از آنها شاهد هستیم همیشه یک سوال و یا یک معما برای ساختمان ساز ها به حساب می آید. با توجه به وجود عایق های مختلف برای ساختمان ها که هریک دارای جنس و مزایا و معایب مختلفی هستند، انتخاب یک گزینه از میان این حجم از تنوع طبعا کار آسانی نیست. برای اینکه انتخاب دقیق تر و بهتری داشته باشید باید یک لیست از مزایایی که عایق حرارتی و صوتی مورد نظر در ساختمان باید داشته باشد، تهیه کنید و براساس آن انتخاب نمایید. این مزایای لیست شده جهت راهنمایی بهتر در اینجا قرار داده شده اند:

  • غیر سمی بودن (مواد پایه) و کاملا بهداشتی بودن
  • عدم ایجاد آسیب و مشکل برای محیط زیست
  • در اختیار داشتن قابلیت حمل و نقل آسان
  • قابل استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی و دشوار
  • مقاوم به حرارت، سرمای بیش از حد
  • انعطاف پذیری بالا و در اختیار داشتن ضخامت های گوناگون
  • در اختیار داشتن مقاومت بالا در مقابل حشرات، و جانوران موذی
  • مقاوم در برابر عوامل خارجی مانند قارچ و کپک
  • بدون بو و فاقد رنگ

و..

مفتخریم که به شما اعلام کنیم ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف ساختمان تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا، به عنوان یک عایق کف ِخوب در ساختمان را دارا می باشد. ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف بیشتر از آنکه ایرادات و مشکلات ساختمان شما را افزایش دهد، برعکس، با اجرای آسان روند ساخت و پیشبرد به انتها رساندن آخرین مراحل ساخت یک بنا را توسعه می بخشد و خیال شما را از بابت عدم خروج صدا یا حرارت یا هوای سرد در فصول مختلف حفظ می دارد. البته کیفیت تولید این نوع ورق ها نیز حائز اهمیت است.

ورق یونولیت - چرا ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف ساختمان بسیار مناسب است؟
ورق یونولیت

نکات مرتبط با ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف

ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف گزینه ی بسیار مطلوبی از نظر هزینه، سرعت اجرا، عدم وزن بالا و قابل اعمال در تمامی شرایط آب و هوایی ِسرد، خشک یا بسیار گرم و شرجی است چرا که عوامل محیطی کمترین میزان تاثیر را بر روی ورق یونولیت دانسیته بالا دارند. این عایق های حرارتی و برودتی با کمترین وزنی که دارند، امکان انتقال و جابجایی راحت را برای شما فراهم می کنند و همچنین بر روی کف ساختمان فشاری مضاعف را نیز وارد نمی آورند که در اثر گذشت زمان سبب افت مقاومت آن شود و بر روی عمرِ بنا تاثیر بگذارد.

به همین دلیل است که در ایران، استفاده از ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف بسیار محبوب می باشد تا جایی که می توان به جرات گفت، اکثریت عایق سازی هایی که در کل کشور انجام می شوند به واسطه ی ورق یونولیت دانسیته بالا هستند. ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف همچنین دوام بالایی دارد و کمک می کند تا پس از چندین سال استفاده، خیال شما از بابت عدم ایجاد مشکل برای این ورق ها مانند ایجاد پوسیدگی، نفوذ حشرات و جانوران موذی و غیره راحت خواهد بود.

هیچ عامل نفوذی خارجی یا پوسیدگی از داخل نمی تواند دوام و کارایی این ورق های یونولیت را کاهش دهد. بنابراین شما می توانید هر کجای ایران که هستید و با هر شرایط جوی، ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف را سفارش داده و برای ایجاد بستری محکم، غیر قابل نفوذ و مناسب برای عدم هدر رفت انرژی حرارتی یا هوای سرد، اقدام کنید.

ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف، با انعطاف پذیری بالا

مورد بعدی امکان جایگذاری آسانِ ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف می باشد به این معنی که شما می توانید آن را در کف ساختمان و در مسیر لوله کشی ها یا هر مسیر دشوار دیگری که باعث ایجاد پیچ و خم و تاب برای عایق سازی ِکف می شود، استفاده کنید. تنها به این خاطر که برش دادن و تغییر شکل ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف بسیار آسان است و به این دلیل می توان به این نکته نیز خاطر نشان کرد که ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف بسیار انعطاف پذیر عمل می کند.

ورق یونولیت - چرا ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف ساختمان بسیار مناسب است؟
یونولیت

قیمت ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف چقدر می باشد؟

اولین و ابتدایی ترین مزیتی که در مورد ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف همواره مطرح می شود، قیمت پایین آن است. به طور میانگین در طی سالهای کنونی توجه بیشتری به این موضوع شده است تا با کاهش هزینه های مربوط به عایق سازی ساختمان، در ساخت یک بنا، بودجه ی کمتری نیز خرج شود.

به همین دلیل است که بسیاری از سازندگان ساختمان های مسکونی یا تجاری ترجیح می دهند از ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف و سایر بخش های ساختمان استفاده کنند تا به نوعی بودجه ی کمتری را برای ایجاد قشری نسبتا پهن و سبک برای ایجاد مانع جهت عبور جریان هوا و انرژی و اصوات، مصرف کنند.

در نتیجه شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر و استفاده از ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف و سایر بخش های ساختمان، در سایر قسمت های اساسی ساختمان، سرمایه گذاری کنید و در نهایت کلیه واحد های ساختمان با حفظ حداکثر انرژی و کنترل خروج کمترین میزان صدا از کف ( که مهمترین و اساسی ترین بخش ساختمان برای عبور هوا و اصوات است) بنایی با استاندارد های به روز دنیا و کاملا مقاوم بسازید. از این رو ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف پول کمتری از جیب شما مصرف خواهد کرد و در عوض به میزان دو برابر کارایی و کاربری برای شما خواهد داشت.

استفاده از ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف با بازدهی بالا

ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف چگالی کمی دارد و به همین جهت بهترین انتخاب به شمار می آید.  بسته به اینکه کف ساختمانی که قصد عایق کردن آن را دارید چه مساحتی دارد و اینکه دقیقا قصد دارید چند طبقه را عایق سازی کنید، میزان ورق یونولیت دانسیته بالایی که می بایست سفارش دهید، متغیر خواهد بود.

همچنین ضخامت ِ ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف نیز متفاوت است و باید در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از ورق یونولیت دانسیته بالا که حداکثر ضخامت را دارد، نیاز شما را برای استفاده از تعداد زیادی از این ورق های یونولیتی از میان می برد. با این حال بسته به شرایط ساختمان و نیاز به عایق سازی انتخاب متغیر هایی مانند تعداد و ضخامت متفاوت خواهند بود و با توجه به شرایط تعیین می شوند.

همچنین برخی ساختمان ها به دلیل قرارگیری در محیط هایی خاص که در آنها اتلاف دما و سر و صدای زیاد مانع آرامش ساکنین است، استفاده ی بیشتر از ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق را به امری بدیهی تبدیل می کند.

ورق یونولیت - چرا ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف ساختمان بسیار مناسب است؟
عایق رطوبتی

ورق یونولیت دانسیته بالا یک عایق رطوبتی نیز می باشد!

مزایای استفاده از ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف ساختمان  بی شمار هستند و همانطور که از ابتدای مطلب توضیح داده شد، شما می توانید بسیاری از مزایای کلیدی در استفاده از این ورق ها را (به خاطر متریال به کار رفته در ساخت آنها) بیابید، که به بسیاری از عایق های مشابه، برتری دارند.

اگر از ورق یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف ساختمان استفاده کنید می توانید مطمئن باشید که ساختمان در برابر انتقال رطوبت نیز بیمه خواهد شد. در اصل با توجه به اینکه برای بسیاری از ما استفاده از یک عایق حرارتی در درجه ی اول اهمیت قرار دارد، باید توجه داشته باشیم که یونولیت دانسیته بالا برای استفاده به عنوان عایق رطوبتی نیز به همان اندازه مهم است.

اگر در محیطی مرطوب ساکن هستید و کف ساختمان به واسطه ی ورق یونولیت دانسیته بالا عایق شده باشد می توانید مطمئن باشید که امکان انتقال حرارت نیز به همان نسبت کمتر خواهد بود؛ مثلا در محیط های شرجی. چرا که اگر ساختمانی دارای عایق رطوبتی مناسب از کف باشد، حرارت که بیشتر از 20 درصد سریعتر از حالت عادی در چنین شرایطی انتقال می یابد، در فضا باقی خواهد ماند.

در ابتدای مطلب به موضوع کیفیت تولید یونولیت دانسیته بالا برای عایق کف اشاره کردیم. شما می توانید کیفیت کامل را از شرکت رکسانا فوم برای ایجاد عایقی دائمی و مناسب برای ساختمان تان انتظار داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید می توانید با رکسانا فوم ارتباط برقرار کنید.

در ادامه میتوانید از مقاله ورق یونولیت فشرده رکسانا فوم و معرفی آن دیدن کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چت آنلاین
محتوای جدید