اهمیت نصب فوم ورق برای ساختمان

یونولیت های بسته بندی

در پرداختن به بحث فوم ورق که با عنوان پلی استایرن منبسط شده.ئ(به شکل ورقه های تخت). در ساخت و ساز شناخته می شود. مطالعات و تحقیقات زیادی پیرامون بررسی و ارزیابی چالش ها و مشکلات مربوط به این مصالح انجام شده است. بسیاری از جوامع و کشورهای به ظاهر، غیر پیشرفته به استفاده از انواع یونولیت ورقه ای در پروژه های عایق سازی ساختمان ها اهمیت می دهند. بسیاری از این تحقیقات جنبه علمی و مهندسی دارد. و برخی دیگر، چالش های یونولیت ورقه ای را از نظر کاربردی و خواص فیزیکی و مکانیکی مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

 به طور مثال. در یک تحقیق که در کشور نیجریه انجام شده است، موارد کاربردی ونولیت ورقه ای در میان ۴۰ مصرف کننده از دیدگاه های مختلف به چالش کشیده شده است. فاکتورهایی نظیر شرکت های تولید کننده فوم پلی استایرن، انواع کاربردهای ورق یونولیت، میزان رضایتمندی مشتریان ازنصب انواع ونولیت ورقه ای در ساختمان ها، بررسی هزینه ها و اجرای پروژه های ساختمانی به طور کامل در این مطالعه نظرسنجی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 طبق اطلاعات فوق، قصد نداریم به طور کامل، تمام آمار، اعداد و ارقام را که در مطالعه تحقیقاتی در کشور نیجریه انجام شده است. در این مطلب بیان کنیم؛ چرا که اطلاعات آماری و ارقامی برای ارائه قیمت ورق یونولیت، قیمت فوم ورق در این مطلب، موثر واقع نخواهد شد. آنچه در این مرحله اهمیت دارد، نتیجه نهایی است. که در نظر سنجی های انجام شده به دست آمده است.

مواد خام تهیه فوم ورق

با توجه به مطالبی که در قسمت قبلی بیان شد و همچنین با دانش بر اینکه مواد خام اولیه برای تهیه ونولیت ورقه ای از مشتقات نفت خام به دست می آیند. خرید و فروش پلی استایرن به عنوان مواد اولیه برای تهیه گرانول یکی از حوزه های تجارت مشتقات نفتی محسوب می شود. تحقیقات و بررسی‌های بازار در خصوص فروش ورق یونولیت به طور غیر مستقیم به قیمت اولیه پلی استایرن خام نیز مرتبط است.

نوسانات قیمت ارز، نوسانات بازار جهانی و میزان تولیدات پالایشگاه های کشورهای مختلف در تولید پلی استایرن. همه عواملی هستند که قیمت ورق یونولیت را تحت تاثیر قرار می دهند. کشورهایی که بتوانند میزان صادرات پلی استایرن افزایش دهند. و همچنین کشورهایی که فناوری پیشرفته را برای تولید فوم ورق در اختیار دارند، موفق ترین صنایع در جهان شناخته می‌شوند.

فوم ورقه ای، مصالحی است که بسیاری از هزینه‌های حمل و نقل، اجرای پروژه ها، مصرف انرژی، به کارگیری نیروی کار و … را کاهش داده. ضایعات را به حداقل می رساند. و مهمتر از آن، برای محیط زیست هیچ گونه آلودگی خطرناک ایجاد نمی کند. بهره وری بالای انرژی. ارائه خواص بهتر برای عایق های حرارتی و صوتی در مصالح ساختمانی. صرفه جویی در زمان پایانی پروژه. و راحتی در نصب. ویژگی هایی است که فوم ورق برای ساختمان ها ارائه می دهد.

عوامل ذکر شده در فوق، همه مهمترین دلایلی هستند که مهندسان اصرار دارند پروژه های ساختمانی خود را با استفاده از انواع فوم ورق انجام دهند.


عوامل موثر بر قیمت یونولیت ورقه ای

  • تغییرات قیمت ارز.
  • ابعاد و اندازه های فوم ورق.
  • خواص فیزیکی و مکانیکی نظیر ارزش R.
  • برند کارخانه تولید کننده ورق یونولیتی.
  • حجم پروژه عایق سازی در ساختمان.
  • قیمت مواد اولیه پلی استایرن برای تولید فوم ورق ( به طور غیرمستقیم، قیمت ورق یونولیت را تحت تاثیر قرار می دهد).

 

پلی استایرن چیست؟

پلی استایرن که برای ساخت فوم ورقه ای استفاده می شود، یک ماده ترموپلاستیک است. که در اثر واکنش های پلیمریزاسیون استایرن تشکیل می شود. این ماده مصنوعی، وزن سبک دارد و به صورت بلوک های یونولیتی یا فوم ورقه ای در کارخانه تولید می گردد. پلی استایرن منبسط شده دارای خاصیت عایق حرارتی و صوتی است. در پروژه‌های امروزی، به فوم ورق به عنوان یک مصالح مورد نیاز برای ساخت و ساز نگاه می شود.

نکات مهم در خرید فوم ورق

 مهندسان و کارشناسان ساختمان که قصد خرید فوم ورق را دارند باید به یک سری نکات دقت داشته. و برخی از سوالات را هنگام خریداری ورق یونولیتی مطرح کنند. نمونه از این پرسش های مهم عبارتند از:

  • ویژگی های کنترل کیفیت فوم ورق در کارخانه.
  • ابعاد، اندازه، وزن انواع فوم ورق.
  • پایداری حرارتی ورق های یونولیتی.
  • تعداد مورد نیاز انواع ورق یونولیت.
  • شرایط ساختمان، شرایط آب و هوایی و شرایط نصب.
  • لوازم مورد نیاز برای نصب فوم ورق در ساختمان.
  • در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی برای بازیافت فوم ورق.
  • محاسبه هزینه های خرید، حمل و نقل، نصب، جمع آوری ضایعات احتمالی در محل مخصوص.
  • محاسبات حرارتی و انرژی در هنگام نصب ورق های یونولیتی.
  • در نظر گرفتن قیمت فروش ورق یونولیت در بازار.

پس از آنکه موارد فوق به دقت معین شد، مراکز معتبر فروش فوم ورق، قیمت ورق یونولیت را متناسب با نیاز مشتریان ارائه می دهند. بهترین گزینه برای تامین مصالح، استفاده از مجموعه …. است. این شرکت با به کارگیری کادر مجرب و تأمین این مصالح ارزشمند برای عایق سازی ساختمان، آماده ارائه خدمات مشاوره و تامین مصالح برای مشتریان عزیز می باشند.

بخش فروش: 56864477-021
فکس: ۵۶۸۶۴۴۶۶-۰۲۱
مدیر فروش: ۸۷۸۱۸۱۰-۰۹۱۲
مدیریت: ۷۰۱۹۵۰۱-۰۹۱۲
مدیریت: ۸۹۸۶۲۷۳-۰۹۱۲

آدرس : تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خ یخ سازی خ رکسانا فوم نبش خ عسگری پ ۱۲۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چت آنلاین
محتوای جدید